• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۰
  • شناسه خبر: 4213

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

پیام ملت– دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، امشب(سه شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئو ...

پیام ملت دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، امشب(سه شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی به جایگاه خاص و برجسته حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها نزد خداوند متعال، پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و ملائک اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) دارای مقام عصمت هستند و رضایت و خشم ایشان محور رضایت و خشم پروردگار است.
وی «باور به معاد» را اصلی مسلّم و درس‌آموز در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و با یادآوری نمونه‌هایی از معادباوری در زندگی حضرت زهرا (س)، افزود: اعتقاد به معاد در جامعه باعث پررنگ شدن اعتقاد به توحید و عمل صالح و نیز رعایت حقوق اجتماعی و دوری از گناه و تجاوز به حق الله و حق الناس می‌شود.
همچنین در این مراسم آقای محمدرضا طاهری بر مصائب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کرد.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست