• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۱
  • شناسه خبر: 4209

ایجاد اشتغال، زمینه ساز تامین امنیت در استان است

پیام ملت– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ایجاد اشتغال تامین امنیت در استان بوده و تبیین فعالیت‌هایی که در راستای تامین امنیت کشور انجام می شود، قابل بیان نیست و به همین دلیل زحمات کسانی که در تام ...

پیام ملت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ایجاد اشتغال تامین امنیت در استان بوده و تبیین فعالیت‌هایی که در راستای تامین امنیت کشور انجام می شود، قابل بیان نیست و به همین دلیل زحمات کسانی که در تامین امنیت کشور فعالیت دارند، مجاهدت خاموش نامیده می شود.

بیوک موسوی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: هر مجموعه اداری در استان هدفگذاری و برنامه اجرایی خاصی دارد و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید علاوه بر اجرای برنامه های ملی و کشوری خود، در راستای ارتقاء شاخص های توسعه استان نیز اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه با هر اقدامی که مانع از سرمایه گذاری در استان شود، برخورد خواهیم کرد افزود: اگرجلوی سرمایه گذار را بگیریم  حتما خطا کرده و در حق افردی که می توانستند منجر به ایجاد اشتغال شوند جفا کرده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر امروز دقت نکنیم و چارچوبها را مدنظر قرار ندهیم  در ۴ سال دیگر نیز شاهد همین وضع در استان خواهیم بود، خاطر نشان کرد: یک مدیر حق ندارد انجام یک پروژه را ده سال به تاخیر بیندازد و در کجای قانون این اختیار به یک مدیر داده شده است.

موسوی با انتقاد از عدم همکاری مناسب برخی مدیران با سرمایه گذاران و مجریان پروژه های عمرانی و توسعه ای در استان، خاطر نشان کرد: هیچ مدیری حق ندارد اجرای پروژه ای را سال‌ها به تعویق بیندازد؛ به طوری که در این میان پروژه های دیگری را آغاز نموده و نیمه کاره رها کند.

وی به هجمه های تبلیغی فراوانی که در ایام منتهی به انتخابات علیه دولت وارد می شود، اشاره کرد و افزود: اگرچه بیان انتقادات منصفانه و سازنده در رفع نقاط ضعف دولت موثر است، اما نباید کارهای شایسته انجام شده، نادیده گرفته شود و مغفول بماند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه های اقتصادی در استان باید با محوریت توسعه شکل بگیرد، تصریح کرد: ضروری است که مدیران تلاش کنند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق، پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و اقدامات انجام شده در راستای سیاست های دولت در کشور را عملی کنند.

موسوی به نقش مدیران در استان اشاره کرد و افزود: مدیران و مسئولان استانی باید هوشمندانه، مقتدرانه و خلاقانه و با نگاه توسعه محور در راستای ایجاد اشتغال و رفع موانع پیش رو قدم بردارند.

وی با بیان اینکه بسیاری سوالات قابل پاسخگویی در استان تصریح کرد: مدیران نباید متکی به مسائل وزارت خانه بوده  و مدیر کل تنها کسی است که اولین و آخرین صحبتهای وزارتخانه را در استان خواهد زد و امیدواریم شرایط پاسخگویی را به گونه ای فراهم کنیم که افراد بتوانند پاسخ و راهکار مشکل را از مسئولان استانی دریافت کرده و دیگر درد و دل وزراتخانه ای نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست