• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۷
  • شناسه خبر: 4285

سلامت جامعه و خانواده، در گرو رشد و کمال بانوان است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: سرمایه گذاری در رشد و کمال بانوان سلامت جامعه و خانواده ها را در پی دارد. اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی دختران جوان برگزیده استان زنجان در حضور معاون امور زنان و خا ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: سرمایه گذاری در رشد و کمال بانوان سلامت جامعه و خانواده ها را در پی دارد.

اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی دختران جوان برگزیده استان زنجان در حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با بیان اینکه در این استان شاهد مشارکت حداکثری بانوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و علمی هستیم، اظهار کرد: حضور پر رنگ و جدی بانوان در دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان بسیارچشمگیر است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰NGO در استان زنجان، افزود:  همواره بانوان در تمامی این انجمن ها، تشکل ها و سمن های اجتماعی و مدنی حضور موثر به عمل آورده اند.

استاندار زنجان تصریح کرد: حضور بانوان در این انجمن ها و سمن ها عامل  بسار مهم و موثری در تشویق اقایان در مشارکت های مردمی است.

درویش امیری ادامه داد: حضور دلسوزانه و جدی بانوان در این سمن ها باعث قوت قلب مسئولین استان نیز می باشد.

وی با اشاره به فعالیت مجموعه مهرانه دراستان، افزود: بانوان دراین مجموعه نقش موثر و کلیدی در جمع آوری مشارکت های مردمی دارند.

استاندار زنجان  ادامه داد: در مشارکت های مردمی زنان نسبت به مردان قادر به جلب اعتماد مردمی بیشتری هستند.

درویش امیری به مجموعه های روزبه و مهرانه در استان اشاره کرد  و گفت: این دو مجموعه خیریه، ۲ شناسنامه سربلند در مشارکت های مردمی محسوب میشوند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان در تشکل های مختلف استان افزود: فعالیت بانوان در انجمن های حمایت از بیماران MS، مهرانه، دیابت و کلیوی ستودنی است.

استاندار زنجان به افتتاح و راه اندازی مجموعه مرکز دیالیز شمالغرب با سرمایه گذاری مناسب و حمایت و مشارکت افراد خیر در سطح استان اشاره کرد و گفت: بانوان در همه حوزه ها با غیرت مردانه در راستای حمایت از نیازمندان و بیماران گام های مهمی برداشته اند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست