• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۹
  • شناسه خبر: 4325

برگزاری بازارچه خیریه “بوی عیدی” در زنجان

پیام ملت– نماینده جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی(ع) گفت: بازارچه بوی عیدی با هدف حمایت از کودکان کار و خانواده های محروم به خصوص زنان سرپرست خانوار برگزار می شود. عرفان معجونی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، ...

پیام ملت نماینده جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی(ع) گفت: بازارچه بوی عیدی با هدف حمایت از کودکان کار و خانواده های محروم به خصوص زنان سرپرست خانوار برگزار می شود.

عرفان معجونی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، با بیان اینکه در این جشنواره تولیدات خانواده های محروم با هدف کارآفرینی به فروش می رسد، اظهار کرد: با این اقدام فرصت مناسب اشتغال زایی برای آنان ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت: درآمد این جشنواره به طور مستقیم به عنوان حق الزحمه به زنان سرپرست خانوار و نوجوانان تحت پوششی که در تولید محصولات مشارکت داشته اند پرداخت می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برخی دیگر از این هزینه در جهت توسعه کارآفرینی های جمعیت امام علی (ع) برای سایر افراد تحت پوشش هزینه می شود.

معجونی تصریح کرد: کارآفرینی جمعیت امام علی(ع) علاوه بر درآمد زایی به افراد تحت پوشش خود مهارت و دانش انجام کار مورد نظر را می آموزد.

وی با بیان اینکه ایجاد این مشاغل نقش مهمی در روحیه افراد تحت پوشش دارد، افزود: نوع کار و مشاغلی که جمعیت امام علی(ع) برای خانواده های تحت پوشش خود ایجاد کرده است (مانند کار با رنگ و چوب) بر اساس آرامش بخشی به آن ها می باشد که موجب ترمیم روحیه آسیب دیده شان می گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اهداف ایجاد کارآفرینی جمعیت امام علی ایجاد کار در محیط های کاری کم خطر باشد، افزود: کارآفرینی های جمعیت امام علی باعث ایجاد و تقویت حس اعتماد به نفس در میان افراد تحت پوشش و کسب حس مفید بودن در جامعه برای آن ها می شود.

معجونی  در ادامه گفت: این جشنواره موجب تکمیل چرخه کارآفرینی خانواده های محروم می شود و فضای فروش محصولات تولید شده آن ها را تامین می کند.

جمعیت امام علی (ع) زنجان نیز پس از گذشت ۳ سال از شروع فعالیت خود  همگام با سایر نمایندگی ها برای سومین سال پیاپی بازارچه خیریه «بوی عیدی» را برگزار خواهد کرد.

زمان برگزاری این بازارچه از ۲۴ لغایت ۲۷ اسفندماه سال جاری، در محل کارخانه کبریت سابق می باشد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست