• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۲۳
  • شناسه خبر: 4343

شهدا سند افتخار کشور هستند

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امام راحل و شهدا حق بزرگی به ملت ما داشته و ملت ایران همیشه مدیون امام (ره) و شهدا هستند. آیت الله شیخ علی خاتمی در آئین اختتامیه جشنواره قلم های آسمانی شهدا را مایه ا ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امام راحل و شهدا حق بزرگی به ملت ما داشته و ملت ایران همیشه مدیون امام (ره) و شهدا هستند.

آیت الله شیخ علی خاتمی در آئین اختتامیه جشنواره قلم های آسمانی شهدا را مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا سند افتخار کشور هستند.

وی با بیان اینکه ۲۲ اسفند ماه، فرصت مغتنمی است تا با امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس، تجدید عهد و پیمان ببندیم، بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با تهدید های دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی مردم ایران بایکدیگر متحد شده بودند شهدا با روحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود، توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه شهدا بی نیاز از ما هستند و این ما هستیم که به شهدا و راه آنان محتاج و نیازمندیم، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه چهره ماندگار و مانای این شهر شهدای گرانقدر آن هستند، گفت: دستاورد های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید ارزش آفرینان جامعه ما باید بدانند که همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: امروز اگر نفس می‌کشیم و موفق هستیم به برکت خون شهدا است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر شرکت کننده در جشنواره با اهدای لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست