• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۱۵
  • شناسه خبر: 4394

لیست نهایی نامزدهای انتخابات ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام میشود

پیام ملت_  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: لیست نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری اعلام می شود. بهروز مهدوی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظه ...

پیام ملت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: لیست نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری اعلام می شود.

بهروز مهدوی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: تعداد نهایی ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان به رقم پنج هزار و ۱۳ نفر رسید که این میزان در مقایسه با دوره گذشته ۶.۲ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم انتخابات شورای شهر و روستا ۴ هزار و ۷۲۲ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: این رقم در این دوره به ۵ هزار و ۱۳ نفر رسید.

این مسئول به ۶۷۱ داوطلب شورای شهر زنجان در دوره قبل اشاره کرد و گفت: این میزان امسال به ۷۷۱ نفر رسیده است.

مهدوی ادامه داد: داوطلبان شورای روستایی دوره قبل ۴ هزار و ۵۱ نفر بوده است که در این دوره به ۴ هزار و ۲۳۶ نفر رسید.

وی به حضور پررنگ بانوان در این دوره اشاره کرد و افزود: داوطلبان زن در دوره قبل ۱۴۱ نفر بودند که این دوره به ۱۸۳ نفر رسیده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه کل داوطلبان مرد دوره قبل ۴ هزار و ۵۸۱ نفر بود که در این دوره به ۴ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

مهدوی با اشاره به اینکه مراجع چهارگانه فرصت دارند از زمان ثبت نام یک داوطلب، به مدت ۱۰ روز کاری مستندات لازم را ارسال نمایند، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال مراجع چهارگانه استعلام جهت بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام مستندات از سوی مراجع چهارگانه، هیات های اجرایی و نظارت جلساتی را برای بررسی صلاحیت های داوطلبان برگزار می کنند، ادامه داد: پس از اعلام نظر هیات های نظارت، چهار روز فرصت برای داوطلبان شهری و ۲ روز فرصت برای داوطلبان روستایی جهت اعتراض به رد صلاحیت ها در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست