• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۲۱
  • شناسه خبر: 4415

رعایت اخلاق انتخاباتی مهمترین اصل در انتخابات است

پیام ملت_ فرماندار زنجان گفت: اخلاق انتخاباتی یکی از حلقه های مفقوده انتخابات است که باید به آن توجه کرد. رسول بیات در جمع خبرنگاران به احتمال برگزاری انتخابات شورای شهر زنجان به صورت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: الکترو ...

پیام ملت_ فرماندار زنجان گفت: اخلاق انتخاباتی یکی از حلقه های مفقوده انتخابات است که باید به آن توجه کرد.

رسول بیات در جمع خبرنگاران به احتمال برگزاری انتخابات شورای شهر زنجان به صورت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: الکترونیکی برگزار شدن انتخابات میزان تخلفات را به حداقل می رساند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان یک هزار و ۴۵۳ نفر در انتخابات شهر و روستا ثبت نام کردند، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۳۰۹ نفر داوطلب برای شوراهای شهر زنجان، نیک پی و ارمغانخانه هستند، یادآور شد: ۲۷۱ نفر در شورای شهر زنجان شرکت کردند که ۵۴ نفر از این افراد خانم ها هستند.

فرماندار زنجان ادامه داد: بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر زنجان آغاز شده است گفت: نتایج این صلاحیت‌ها تا دو روز آینده اعلام می‌شود.

بیات با به برخورد با تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد زیرا قانون تخلفات انتخاباتی را به صورت شفاف بیان کرده است.

وی بر لزوم مطالعه تاکیدات قانون در تبلیغات انتخاباتی تاکید و ابراز کرد: بسیاری از نامزدها پیش از مطالعه الزامات قانونی در تبلیغات، اقدام به آماده سازی اقلام تبلیغاتی خود می کنند و پس از آغاز زمان قانونی برای تبلیغات متوجه اشتباه خود می شوند.

فرماندار زنجان به افزایش ۱۶ درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات شورای شهرستان زنجان نسبته به دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: بیشتر ثبت نام کنندگان در گروه سنی بین ۲۵ تا ۴۵ سال هستند.

بیات در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه سبزه میدان، تصریح کرد: این پروژه عظیم بایستی با جدیت بیشتری پیش برود که ضرورت حضور جدی شهرداری برای به نتیجه رسیدن این پروژه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این شرایط جذب سرمایه گذار در استان بسیار مهم است، ادامه داد: باید نگاه ما نسبت به سرمایه گذار تغییر یابد و در این راستا باید نگرشمان را عوض کنیم تا بتوانیم سرمایه گذار را در استان نگه داریم.

فرماندار زنجان به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مربوط به همه حوزه ها و نهادها است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست