• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • شناسه خبر: 4441

انتخابات رفراندوم اخلاق است

پیام ملت– عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات برای برگزارکنندگان، کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آنها و مردم رفراندوم اخلاق است. فریدون احمدی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه رعا ...

پیام ملت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات برای برگزارکنندگان، کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آنها و مردم رفراندوم اخلاق است.

فریدون احمدی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی مهمتر از نتیجه آن است، اظهار کرد: در طول انتخابات از توجه به رعایت موارد اخلاقی  نبایدغافل شد.

وی به انتخابات اردیبشت ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: باید با ایجاد فضای رفاقتی به انتخابات سالم و نتیجه مطلوب حاصل از آن دست یابیم.

نماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی به حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردم نشان از اقتدار نظام و اهتمام آحاد ملت به سرنوشت کشورشان دارد.

احمدی با بیان اینکه مشارکت بالا نشان از اقتدار نظام است، تصریح کرد: امیدواریم در این انتخابات با فضای دوقطبی مواجه نشویم و مردم با آرامش و اطمینان خاطر پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی نقش مسئولین را در جلوگیری از دوقطبی شدن انتخابات مهم دانست و افزود: مسئولین باید با ایجاد برنامه های منسجم موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سایه شعار “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” باید زمینه اشتغال افزایش یابد، خاطر نشان کرد: توجه تولیدکنندگان باید به تولید صادرات محور باشد که در کنار این امر اشتغال هم رونق می یابد.

احمدی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید دید خود را وسیع تر کنند و بازارهای جهانی را معیار قرار دهند، افزود: تولید کننده ای که جمعیت ۸۰ میلیونی را هدف قرار دهد گرفتاری بزرگی را برای خود و مردم به همراه می آورد.

وی با بیان اینکه  در فضای صادرات تولید هم جان می گیرد خاطر نشان کرد: اگر رویکرد به دنبال حمایت های مقطعی و بی دلیل باشد تولید جان نمی گیرد.

احمدی با اشاره به لزوم توجه سرمایه گذاری های خارجی، تصریح کرد: در بسیاری از بخش های عمرانی بودجه کشور فقط پاسخگوی هزینه های جاری می باشد.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست