• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • شناسه خبر: 4454

امسال سال توجه به شهرستان‌هاست

پیام ملت– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال سال توجه به شهرستان‌هاست و در این راستا، هم از نظر تخصیص اعتبارات و هم از نظر برگزاری برنامه‌های استانی در شهرستان‌ها تاکید می‌کنیم. ناصر مقدم اظهار کرد ...

پیام ملت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال سال توجه به شهرستان‌هاست و در این راستا، هم از نظر تخصیص اعتبارات و هم از نظر برگزاری برنامه‌های استانی در شهرستان‌ها تاکید می‌کنیم.

ناصر مقدم اظهار کرد: امسال در هر ماه یک روز به بررسی مسائل و مشکلات شهرستانی اختصاص می‌دهیم و از هفته آینده نیز، برای بررسی بیشتر برنامه‌های شهرستانی، هر روز با رئیس یک شهرستان جلسه جداگانه خواهیم داشت.

وی در اجرای برنامه‌ها بر حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم و هنرمندان هر شهرستان تاکید کرده و افزود: اعتبارات شهرستان‌ها بر اساس وسعت، میزان محرومیت، امکانات فرهنگی و هنری توزیع می‌شود و متعقدیم اعتبارات شهرستان‌های محروم باید بیشتر از شهرستان‌های برخوردار باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  با اشاره بر ضرورت توجه به مستندسازی برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان‌ها، ادامه داد: بیشتر برنامه‌های ادارات به دلیل عدم مستندسازی به اطلاع عموم نمی‌رسد درحالی که توجه به این امر جزو ضروریات است.

مقدم واگذاری مدیریت فرهنگسراها به بخش خصوصی را مهم دانسته و گفت: اواخر سال گذشته جلسه‌ای در این خصوص برگزار شد و اگر تاکنون این روند به آرامی سپری شده است، اینک به عنوان یک تکلیف، وظیفه داریم این امر را تسریع کنیم.

وی با تاکید به پیگیری ادارات شهرستان برای ثبت انجمن‌های فرهنگی و هنری، اظهار داشت: امسال بازدیدهای دوره‌ای از شهرستان‌ها خواهیم داشت و هر شهرستان باید هر ماه یک جلسه شورای فرهنگ عمومی با همکاری امام جمعه آن شهرستان برگزار کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به وظایف کارکنان این اداره در خصوص انتخابات، اعلام کرد: همه ما موظفیم با رعایت اصل بی‌طرفی، به وظایف قانونی خود عمل نماییم و از انجام کوچکترین اقدامی که باعث خدشه‌دار شدن آن شود، خودداری کنیم تا شاهد انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم باشیم.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست