• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • شناسه خبر: 4500

انتخابات سالم تجلی دموکراسی پیشرفته است

پیام ملت– عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: کشور ایران با توجه به حکومت اسلامی و برگزاری انتخابات سالم، نسبت به سایر کشورها از دمکراسی پیشرفته برخوردار است. علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان این ...

پیام ملت عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: کشور ایران با توجه به حکومت اسلامی و برگزاری انتخابات سالم، نسبت به سایر کشورها از دمکراسی پیشرفته برخوردار است.

علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه کشور هم اکنون نیازمند توجه در بخش سیاست خارجی و سیاست داخلی است، اظهار کرد: کسی که می خواهد سکان ریاست جمهوری را به دست بگیرد باید توجه به این دو مسئله را در کنار هم یابد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: با تقویت سیاست های داخلی میتوان به شرایط مطلوب حمایت از تولید و اشتغال هم دست یافت.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان به تعدد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بسیاری از ثبت نام کنندگان افرادی هستند که ثبت نام را تریبونی برای بیان دغدغه های اجتماعی خود قرار داده اند.

فیروزفر با بیان اینکه مردم برای انتخاب صحیح نیازمند انتخابات سالم هستند افزود: این امر فقط با اخلاق سالم از سوی کاندیداهای انتخاباتی فراهم می شود.

وی به جبهه مردمی نیروهای انقلابی اشاره کرد و افزود: هرکسی که خود را در خط انقلاب می بیند در این جبهه حضور می یابد.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان خاطر نشان کرد: جمنا یک جبهه است و نمیتوان آن را حزب نامید.

فیروزفر به عملکرد جمنا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ نفر از بین جبه مردمی نیروهای انقلاب تعیین شده است که سرانجام حمایت از یک کاندیدای واحد خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حمایت از فرد اصلحی خواهد بود که در جبهه انقلاب باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان با بیان اینکه وجود حضور افراد با دیدگاه های مختلف در این جبهه دلیل بر وجود مشکل نیست، خاطر نشان کرد: فلسفه تشکیل جبهه حضور افراد با دیدگاه های مختلف زیر یک پرچم است که در جمنا نیروهای انقلابی زیر پرچم انقلاب هستند.

فیروزفر نقش و حضور دانشجویان را در عرصه انتخابات حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: دانشجو می تواند به عنوان تریبون آزاد در مقابل افرادی که می خواهند سکان دار بیان دغدغه های مردمی باشند، گردد.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست