• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۳۰
  • شناسه خبر: 4508

هدایت تحصیلی باید بر اساس علاقه و توانمندی دانش آموزان صورت پذیرد

پیام ملت –فرماندارشهرستان ایجرود گفت: هدایت تحصیلی باید بر اساس علاقه و توانمندی دانش آموزان و متناسب با نیاز های جامعه صورت پذیرد، تا انرژی و سرمایه های کشور در مسیر درست و به جا هزینه شود. اسماعیل بیات در جلسه شو ...

پیام ملتفرماندارشهرستان ایجرود گفت: هدایت تحصیلی باید بر اساس علاقه و توانمندی دانش آموزان و متناسب با نیاز های جامعه صورت پذیرد، تا انرژی و سرمایه های کشور در مسیر درست و به جا هزینه شود.

اسماعیل بیات در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: با برنامه ریزی و دقت لازم در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان و نظام آموزشی،می توان در راستای پیشرفت همه جانبه کشور گام های اساسی برداشت.

وی با اشاره به تدوین شیوه نامه جدید هدایت تحصیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد : در بخشنامه جدید سعی شده اشکالات طرح قبلی اصلاح و در چند مرحله نسبت به سنجش توانایی واقعی دانش آموزان به رشته های نظری و فنی ، آزمون های مختلفی برگزار شود .

بیات ادامه داد: دولت خدمات ارزشمندی به نظام آموزشی در شهرستان ایجرود ارائه کرده ،به طوری که احداث چندین مدرسه شبانه روزی در نقاط مختلف این شهرستان از جمله این خدمات است .

فرماندار شهرستان ایجرود،شغل معلمی را یک فعالیت فرهنگی و ارزشی در جامعه برشمرد و افزود  : بعد از انقلاب اسلامی ایران فرهنگیان با کاستی‌هایی مواجه بوده اند اما هیچگاه این کاستی ها موجب نگردید تا امر مقدس تعلیم و تعلم تحت الشعاع قرار گیرد،که این مسئله بسیار ارزشمند است.

در ادامه جلسه ،امام جمعه زرین آباد نیز با بیان اینکه همه مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند گفت : دو امر مهم ایمان به عمل و اخلاص در عمل، برای امر خدمت‌رسانی به افراد جامعه لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مقدمی خاطر نشان کرد : بوسیله اخلاص درجات مومنین مشخص می گردد و اگر اخلاص در کار ها نباشد یقیناً از هدف اصلی خود که همان رضای خداست دور خواهیم شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست