• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 4552

دولت توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان جامعه دارد.

پیام ملت –فرماندار شهرستان خرم دره بابیان اینکه،دولت توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و سلامت جامعه  دارد،افزود:ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني و احساس مسئوليت آحاد مردم به ویژه مسئولين این عرصه می با ...

پیام ملتفرماندار شهرستان خرم دره بابیان اینکه،دولت توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و سلامت جامعه  دارد،افزود:ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني و احساس مسئوليت آحاد مردم به ویژه مسئولين این عرصه می باشد.

حجت محمدی در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان خرم دره اظهار داشت: مقوله امنیت سلامت در اولویت برنامه های شهرستان قرار داردواین موضوع که با سلامت عمومی درارتباط است،مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد.

وی به نام گذاری شعارسال از سوی مقام معظم رهبری  با عنوان “اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال” اشاره کردو ادامه داد:مسئولین باید برای تحقق شعارسال که همه ساله این نامگذاری ها آثار و برکات فراوانی برای توسعه همه جانبه کشور به همراه داشته است ،تلاش کنند.

همچنین فرماندارشهرستان خرم دره درپایان برلزوم برطرف شدن مشکلات بیمارستان بوعلی سینا از جمله کمبود پزشکان متخصص در این بیمارستان تاکیدکرد.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست