• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 4541

نگاه با اخلاق به سیاست؛ زمینه ساز انتخابات سالم

پیام ملت– رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان گفت: اگر کاندیداها، برگزارکنندگان انتخابات و مردم به سیاست نگاه با اخلاق داشته باشند شاهد انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود. مجید تقیلو در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، ب ...

پیام ملت رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان گفت: اگر کاندیداها، برگزارکنندگان انتخابات و مردم به سیاست نگاه با اخلاق داشته باشند شاهد انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود.

مجید تقیلو در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، به ثبت نام برخی از چهره های شاخص در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: رد صلاحیت چهره های شاخص مطرح نیست و کسی از این چهره ها رد نخواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام رئیسی و روحانی گفت: حضور این دو کاندیدا در کنار هم احتمال دوقطبی کردن انتخابات را به دنبال دارد.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان خاطر نشان کرد: از سوی حزب اصلاح طلبان فقط شاهد یک کاندیدا خواهیم بود ولی در جناح راست هنوز به یک کاندیدای واحد نرسیده اند.

تقیلو به حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: با حضور برخی از کاندیداها در هردو جناح تنور انتخابات داغ تر خواهد بود.

وی با اشاره به عملکردها و هماهنگی های ستاد روحانی و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور، تصریح کرد: شورای هماهنگی در پی انسجام بیشتر نیروهای اصلاح طلب است و با تمهیدات لازم زمینه را برای حضور هرچه بیشتر آنها فراهم می سازد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کارگروه های شورای اصلاح طلبان در شهرستان ها و مرکز استان مشخص شده اند، افزود: هماهنگی های این کارگروه ها با ستاد دکتر روحانی صورت گرفته و آمادگی لازم برای حضور در انتخابات را دارند.

تقیلو با اشاره به اینکه از نگاه حزب اصلاح طلب هیچ گاه هدف وسیله را توجیه نمی کند، خاطر نشان کرد: اینکه برخی بخواهند با هر وسیله ای و به هر شکلی به هدف برسند آفت اصلی انتخابات است.

وی در ادامه گفت: رعایت مسائل اخلاقی ریشه و اساس حرکت در انتخابات است و اگر این مسئله نادیده گرفته شود پیروزی هم ارزش خود را از دست می دهد.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان تصریح کرد: اصلاح طلبان در طول انتخابات متعدد اخلاق انتخاباتی خود را نشان داده و کسانی که به این امر توجهی نداشته باشند جائی در این جناح نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست