• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
  • شناسه خبر: 4558

اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده افتتاح شد

پیام ملت– اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شد. این در حالی است که خیران نیز ۲۸۰ میلیون تومان به این بیمارستان اهدا کرده‌اند. بخش اورژانس ب ...

پیام ملت اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شد. این در حالی است که خیران نیز ۲۸۰ میلیون تومان به این بیمارستان اهدا کرده‌اند.

بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده ۱۲۰۰ مترمربع مساحت دارد؛ در واقع بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده در راستای طرح تحول سلامت از درجه ۲ به درجه یک ارتقا یافته و در راستای ارائه خدمات از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده از سال ۷۸ و با مساحت ۲۲ هکتار در ۱۲ رشته شروع به فعالیت کرده است و تعداد مراجعین در روز به حدود ۴۰۰ نفر و ضریب اشتغال تخت نیز به ۷۲ درصد در طول سال می‌رسد.

به گفته مسئولان، بیمارستان مذکور وضعیت قابل قبولی دارد و احداث و تکمیل اورژانس، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بیمارستان، ایجاد پانسیون‌های متخصصان، توسعه ساختمان‌های آموزشی، ایجاد بخش‌های داخلی، زنان، اطفال و جراحی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شهرستان خدابنده است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست