• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 4628

انتخابات وسیله‌ای برای خدمت‌گزاری به ملت است

پیام ملت– امام جمعه زنجان گفت: انتخابات وسیله‌ای برای خدمت‌گزاری به ملت است و کاندیداها باید با رعایت انصاف عمل کنند. آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: مقانم معظم رهبری بر حضور حداک ...

پیام ملت امام جمعه زنجان گفت: انتخابات وسیله‌ای برای خدمت‌گزاری به ملت است و کاندیداها باید با رعایت انصاف عمل کنند.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: مقانم معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات خارج نشدن نامزدها از جاده انصاف تاکید دارند.

وی به روز دوشنبه سالروز ولادت حضرت ابولفضل العباس (ع) و روز جانباز اشاره کرد و افزود: روز ۱۲ اردیبهشت سال‌روز ولادت امام سجاد (ع) پیام‌آور کربلا و روز معلم است که در چنین روزی مقارن با شهادت استاد مرتضی مطهری، این روز در سپاه، به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی نام‌گذاری شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه همواره با حضوری فعال که حاکی از، از خودگذشتگی و ایثار بوده، در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده است، خاطر نشان کرد: نام این بزرگ مردان در تاریخ غیورمردان و آزادگان که راه‌شان تاسی از راه عاشورا و مکتب امام حسین (ع) بود، ماندگار شده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر بوده و امسال نیز اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال بوده و محور این شعار نیز توجه به کارگران جامعه است.

وی ابراز کرد: وقتی کار باشد رونق اقتصادی نیز وجود دارد و بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست