• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
  • شناسه خبر: 4653

برنامه ها در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال شود

پیام ملت– رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی سبب می شود که تصمیمات و برنامه ها در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال شود. غلامحسین جمیلی در جمع مدیران اقتصادی و صاحبان صنایع که به منظور هم ...

پیام ملت رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی سبب می شود که تصمیمات و برنامه ها در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال شود.

غلامحسین جمیلی در جمع مدیران اقتصادی و صاحبان صنایع که به منظور هم‌اندیشی و بررسی مشکلات استان برگزار شد با اشاره به نزدیکی انتخابات پیش رو، اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان سمت و سوی سیاسی ندارد.

وی با تاکید بر اعتماد به نیروی جوان خاطر نشان کرد: در بعضی از موارد سپردن کارها به نیروی جوان و محرک موجب موفقیت بیشتر در آن زمینه می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان افزود: نقش بخش خصوصی در توسعه استان بسایر حائز اهمیت است و باید با حمایت های لازم و کاهش قانون های مخالف با آنها، با افزایش اشتغال گام مهمی در توسعه استان برداشت.

جمیلی با بیا اینکه تمامی اقدامات و برنامه ها باید در راستای بهبود فضای کسب و کار باشد، خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم فضای خوبی برای ایجاد کسب و کار فراهم شد و دولت همکاری و حمایت خوبی را از سرمایه گذاران دارد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه ثبات اقتصادی در کشور حاکم است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی و صادراتی استان زنجان قطعا به دنبال اخذ مالیات بر ارزش افزوده خود از طرف خارجی هستند و در صورت تحقق آن، به قطع در پرداخت آن نیز اقدام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست