• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 4665

اهتمام ویژه اعضای شورا به توسعه مناطق شهری و روستایی

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تشکیل جلسات مستمر،  اهتمام ویژه به توسعه مناطق شهری و روستایی داشته باشند. اسداله درویش امیری در همايش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و ر ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تشکیل جلسات مستمر،  اهتمام ویژه به توسعه مناطق شهری و روستایی داشته باشند.

اسداله درویش امیری در همايش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: شرایط حساس منطقه ای ایران  در جهان، جحضور حداکثری مردم در انتخابات را می طلبد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به معنای حمایت آنها از نظام و رهبری است، خاطر نشان کرد: مردم باید با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات  دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را مأیوس و ناامید نمایند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نمی توان با ایجاد یأس و ناامیدی در میان جوانان و مردم، مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد بود، تاکید کرد: رواج برخی بداخلاقی ها در ایام پیش از انتخابات همچون سم مهلکی، به امید و نشاط جامعه آسیب خواهد زد که باید با جدیت از بروز چنین اتفاقاتی در کشور جلوگیری شود.
درویش امیری از اجرای موفق ۵ برنامه توسعه ای در طول ۸ دولت گذشته در کشور یاد کرد و گفت: در راستای دستیابی به توسعه پایدار، ضروری است که دولت آینده نیز بر مبنای برنامه ششم توسعه اقدام نماید.

وی بد اخلاقی‌ها را سم مهلکی برای جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: هر دولتی که بر روی کار می‌آید باید در راستای اجرای قوانین گام بردارد.

استاندار زنجان با یادآوری وقایع ناگوار و تلخی که ناشی از خروج مدیریت کشور از ریل برنامه ریزی بود، اظهار کرد: برنامه های توسعه کشور از سوی مدیران مجرب پیشنهاد شده و به تصویب مجلس رسیده، لذا همه مسئولان کشور باید خود را ملزم به اجرای دقیق نظام برنامه ریزی بدانند.
استاندار زنجان برنامه گریزی دولت ها را موجب برهم خوردن پایه های توسعه کشور عنوان کرد و افزود: هر دولت با هر شعاری که انتخاب شود، ملزم به رعایت برنامه توسعه تدوین شده در کشور است؛ لذا باید در ایام تبلیغات انتخاباتی، از بیان وعده هایی فراتر از برنامه ریزی کشور که تحقق آن در جامعه ممکن نباشد، اجتناب کرد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست