• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 4671

اخلاق مداری، موضوع اصلی در انتخابات است

پیام ملت– امام جمعه زنجان گفت: یکی از موضوعات مهم در انتخابات رعایت اخلاق مداری می باشد که کاندیداها باید در اولویت برنامه های خود قرار دهند. آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به هفته ...

پیام ملت امام جمعه زنجان گفت: یکی از موضوعات مهم در انتخابات رعایت اخلاق مداری می باشد که کاندیداها باید در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به هفته کار و کارگر، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کار باید به عنوان ارزش شناخته شود و جامعه کارگری باید احساس تکریم کند.

وی با بیان اینکه در موضوع پر اهمیت انتخابات، مردم‌سالاری از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: مردم در جامعه معیار هستند و در جامعه مردم‌سالار مردم سرنوشت‌ساز هستند که این یکی از مسائل شرکت در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطر نشان کرد: انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی مردم است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری معتقدند هر کس کشور، نظام اسلامی و امنیت را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند تا شر دشمن از ایران کم شود، عنوان کرد: مردم باید حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به روز ۱۷ اردیبهشت، سالروز تشکیل بسیج سازندگی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) مسئله رفع محرومیت در قالب جهاد سازندگی صادر شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت‌ماه روز بیماری‌های خاص نیز نا‌مگذاری شده است، افزود: در این ارتباط می‌توان گفت که برخی از بیماری‌ها هستند که با توجه به روند درمانی، بهبودی در بیمار حاصل می‌شود اما متاسفانه در برخی از بیماری‌ها بهبودی وجود ندارد و بیمار با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کند که در استان زنجان خوشبختانه شاهد روحیه مشارکت و همدلی در امر کمک به بیماران هستیم.

آیت الله خاتمی یادآور شد: روز جهانی صلیب سرخ یکی دیگر از مناسبت‌های پیش رو در هفته جاری است که این نهاد به صورت جهانی فعالیت می‌کند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شیر و خورشید نام داشت اما پس از انقلاب اسلامی عنوان هلال‌احمر را بر خود در کشور برگزید.

وی در ادامه گفت: هدف جهانی این نهاد مقابله با حوادث‌ از جمله سیل، زلزله و غیره مشغول به فعالیت است که خوشبختانه این نهاد در استان زنجان نیز از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، را تبریک گفته و ایشان را اشبه ‎ترین فرد به رسول گرامی اسلام معرفی کرد.

آیت‎‎ الله خاتمی جوان بودن جمعیت کشور را سرمایه عظیمی برای جامعه عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از این نیروی ولایی و ارزشمند استفاده کنند.

وی

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست