• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 4687

رشد مصرف فرآورده های نفتی در استان

پیام ملت– مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان زنجان گفت: بیشترین مصرف فراورده های نفتی استان در فروردین ماه سال جاری بوده است. محمود آقامحمدیان در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: مصرف نفتگاز در فروردین ماه ...

پیام ملت مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان زنجان گفت: بیشترین مصرف فراورده های نفتی استان در فروردین ماه سال جاری بوده است.

محمود آقامحمدیان در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: مصرف نفتگاز در فروردین ماه سال ۹۶، رشد ۱۵ درصدی داشته است.

وی درادامه گفت: در بنزین شاهد ۱۰ درصد رشد مصرف بوده ایم بطوریکه میزان مصرف فروردین ماه سال جاری ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان زنجان خاطر نشان کرد: قیاس مصرف نفتگاز نیز حاکی از افزایش ۱۵ درصدی بوده بطوریکه مصرف فروردین ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

محمود آقامحمدیان با بیان اینکه مصرف نفت سفید در سال جاری ۴ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر بوده است، افزود: این قیاس مصرف نشان از یک رشد ۲۰ درصدی دارد.

مدیر منطقه تصریع داشت در مصرف نفتکوره نیز یک رشد ۳ درصدی به ثبت رسیده است بطوریکه مصرف سال جاری ۳۱۲ هزارلیترو مدت مشابه سال قبل ۲۳۰ هزار لیتر بوده است و در مصرف گاز مایع نیز با مصرف ۱۵۲۰ تن در فروردین ماه سال جاری و ۱۴۷۰ تن در مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۳ درصدی می باشیم.

محمود آقامحمدیان در ادامه به مصرف cng  اشاره داشت و افزود مصرف cng در فروردین ماه سال جاری و مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب بوده که تغییرخاصی در مصرف آن مشاهده نمی شود.

وی به مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف اشاره کرد و افزود: میزان مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف مصرف یک روند افزایش را نشان می دهد بطوریکه مصرف نفتگاز حمل و نقل در فروردین ماه سال جاری ۲۰ میلیون ۶۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۶ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر بوده که حاکی از رشد ۲۲ درصدی داشته است.

این مسئول نیز رشد ۱۹ درصدی نفتگاز صنایع اشاره کرد و گفت: این رشد حاکی از مصرف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتری سال جاری  و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری فروردین ماه سال ۹۵ بوده است و در نفتگاز بخش کشاورزی نیز با توجه به مصرف ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتری سال جاری و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۸ درصدی می باشیم .

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست