• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۸
  • شناسه خبر: 4699

تخصص گرائی نیاز امروز کشور است

پیام ملت– نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به افراد دانا و کاربلد فرصت داد و مشکلات کشور را به دست کارشناسان آن حوزه سپرد. مسعود پزشکیان در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در زنجان با بیان اینکه نباید نگاه خود در ...

پیام ملت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به افراد دانا و کاربلد فرصت داد و مشکلات کشور را به دست کارشناسان آن حوزه سپرد.

مسعود پزشکیان در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در زنجان با بیان اینکه نباید نگاه خود در مسائل مختلف را به دیگران تحمیل کنیم، اظهار کرد: احترام به سایر باورها یکی از اعتقادات اصلاح طلبان است.

وی با اشاره به اینکه نباید به هر نقدی که در جامعه بیان می شود برچسب ضد انقلابی زد، افزود: باید احترام به نظرات مخالف خود را نهادینه کنیم و به باور و اعتقاد دیگران احترام بگذاریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود برخی بی انصافی ها به ضرر کشور بوده است، خاطر نشان کرد: مشکل جامعه این است که با انصاف برخورد نشده که این موضوع به ضرر کشور تمام شده است.

پزشکیان با بیان اینکه مشکلات کشور را باید به دست کارشناسان آن حوزه سپرد، تصریح کرد: کسی که تخصص نداشته و راهی را نرفته و تجربه لازم را ندارد چطور می‌تواند راه درست را نشان دهد.

وی تخصص‌گرایی را نیاز امروز کشور عنوان و تصریح کرد: تنها یک راه برای نجات کشور وجود دارد و آن اینکه به کاربلدها و افراد دانا احترام گذاشته و از آنها بخواهیم به ما کمک کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دولت نهم تعدادی از کارشناسان اقتصاد به رئیس جمهور نهیب زدند که برخی راه ها به بن بست ختم می شود اما متاسفانه رییس جمهور اذعان کرد که این کارشناسان چیزی نمی دانند و باید با ما وارد بحث و مذاکره شوند که نتیجه آن تصمیم در دولت قبل می شود ایران فعلی.

پزشکیان تاکید کرد: نباید با زبان و ادبیات دستوری و قلدرانه با مردم سخن گفته شود بلکه باید حفظ عزت و کرامت و شخصیت افراد با آنها سخن گفته شود.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی باید به قانون و علم احترام بگذاریم و کارها را به طور کارشناسی پیش ببریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامیبا تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: با رفتار و گفتار اصلاحاتی در صحنه حضور خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست