• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 4739

کسب رتبه برتر انجمن حمایت از خانواده های زندانیان استان زنجان

پیام ملت– رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: انجمن حمایت ازخانواده های  زندانیان استان زنجان امسال و برای چندمین سال متوالی به عنوان انجمن برتر کشور در راستای کمک به خانواده  زندانیان نیازمند شناخته شد. جعفر گل محمد ...

پیام ملت رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: انجمن حمایت ازخانواده های  زندانیان استان زنجان امسال و برای چندمین سال متوالی به عنوان انجمن برتر کشور در راستای کمک به خانواده  زندانیان نیازمند شناخته شد.

جعفر گل محمدی در جلسه مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان، با بیان اینکه  انجمن حمایت از زندانیان استان  کلیه خانواده های نیازمند زندانیان را تحت پوشش قرار داده است، اظهار کرد: با تامین نیاز زندگی زندانیان نیازمند از بروز سایر آسیب ها نیز پیشکیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش انجمن حمایت از زندانیان استان خاطر نشان  کرد: در هر ۴۵ روز یکبار سبد غذایی که شامل ۱۵ الی ۱۶ قلم کالا است در بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نباید از نیازهای خانواده زندانیان غافل شد، افزود:  در راستای اجرای قوانین ، ایجاد امنیت در جامعه و برخورد با ناقضان حریم ، امنیت و آسایش مردم و جامعه عده ای به عنوان  ناقضان امنیت و آسایش جامعه و مردم به زندان می روند که خود این امر موجب ارتقاء امنیت و آسایش جامعه است اما در کنار این موضوع نباید از نیازهای خانواده های این افراد غافل شد.

گل محمدی به نقش موثر حمایت از خانواده زندانیان در کاهش آسیب به این افراد تصریح کرد: با حمایتهای انجام شده میزان آسیب به سایر افراد خانواده کاهش پیدا کرده و تبعات ناشی از زندانی شدن فرد برای سایر افراد خانواده کمتر می شود.

وی به مسئولیت اجتماعی هر یک از افراد جامعه عنوان کرد: جامعه از آحاد و قشرهای مختلف تشکیل شده است  و عملکرد ما در هرصورت تأثیرات مستقیم برای افراد خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست