• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 4746

نیمه راهیم، برنمی گردیم

پیام ملت– کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:  تصمیم گرفته ایم راه و مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهیم و به عقب برنمی گردیم. حجت الاسلام  روحانی در سالن شش‌هزار نفری انقلاب زنجان با بیان اینکه قدرت و ...

پیام ملت کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:  تصمیم گرفته ایم راه و مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهیم و به عقب برنمی گردیم.

حجت الاسلام  روحانی در سالن شش‌هزار نفری انقلاب زنجان با بیان اینکه قدرت واقعی کشور از آن جوانان است، اظهار کرد: اگر دشمنان از این مرز و بوم هراس دارند، ترس از نیروی این جوانان است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گره گشای مشکلات کشور است، افزود: از شما می خواهم برای آبادانی هر چه بیشتر کشور پای صندوق های رای بیائید.

وی با بیان اینکه برجام را برای فضای آرام و محیط زیست انجام دادیم، خاطر نشان کرد:  اگر دولت یازدهم نبود، اگر دریاچه ارومیه خشک شده بود، گرد و غبار تمام این منطقه را فرا می گرفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای کسب آرا نباید محرومان جامعه را تحقیر کنیم، تصریح کرد: ما رای را برای کشور و ملت و اسلام و معنویت مردم می خواهیم.

وی تاکید کرد: ولی گویا شما کشور و مردم را برای رای می خواهید باید بدانید که دوران خرافات پایان یافته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: نمی توان یک کشور عظیم ۸۰ میلیونی را با نذر و صدقه اداره کرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به از بین رفتن ۸۶۰ هزار مورد از شغل بانوان در دولت نهم و دهم گفت: می گویند می خواهیم برای جوانان شغل ایجاد کنیم، شما که ۸ سال کشور دستتان بود همان ها هم امروز دورتان هستند چرا در آن دوره ایجاد نکردید.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفته ایم مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهیم، گفت: نمی خواهیم دوباره ایران تحریم شود،درب بانک ها بسته و درب صرافی ها را باز کنید.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به وجود انتقادهای فراوان از دولت، خاطر نشان کرد: چرا به معلمان کشور توهین می کنید، چرا به دروغ می گوئید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه ها درس می دهند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما گرفتار یک باند سیاسی شده است، تصریح کرد:  من از شورای نگهبان نمی خواهم که نظارت کنند، جوان ها شما نظارت کنید.

حجت الاسلام روحانی  تصریح کرد: دنیا همین سه چهار روز نیست، حق الناس را رعایت کنید.

 

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست