• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 4744

تئاتر زنجان در آستانه یک جهش قرار دارد

پیام ملت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های اجرا شده از سال ۹۵ تا کنون نشان می‌دهد سطح تئاتر استان در کشور وضعیت خوبی داشته و در آستانه جهش قرار گرفته است. ناصر مقدم در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استا ...

پیام ملت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های اجرا شده از سال ۹۵ تا کنون نشان می‌دهد سطح تئاتر استان در کشور وضعیت خوبی داشته و در آستانه جهش قرار گرفته است.

ناصر مقدم در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استان زنجان با بیان اینکه سالن پلاتو برای تئاتر استان موفق به اخذ ردیف اعتباری خاص شده است، اظهار کرد:  به محض مبادله موافقت‌نامه، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و ظرف سه ماه آینده آن را افتتاح خواهیم کرد.

وی از هزینه‌کرد ١٢٠ میلیون تومانی در حوزه تئاتر استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان اعتبار بیش از یک چهارم اعتبارات ماست و همین امر نشان می‌‌دهد که حوزه تئاتر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد مهم بوده و هرچه هزینه کنیم کم است.

رئیس اداراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به مسیر پرفراز و نشیب تئاتر استان طی ٨٤ سال گذشته، تاکید کرد: تئاتر استان علی‌رغم تنگناهای مالی طی ٤ سال گذشته به پویایی رسیده و سعی کردیم این هنر مادر را نگه داریم و به ارتقای آن کنیم و البته ما در این راه فقط پشتیبان بوده‌ایم و کار اصلی را خود هنرمندان و خانواده آنان انجام داده‌اند.

مقدم در پایان سخنان خود از هنرمندان خواست در روز ٢٩ اردیبهشت با حضور در پای صندوق‌های رای، در انتخاب سرنوشت کشور خویش سهیم باشند.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست