• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 4754

توجه به سرمایگذار داخلی، توجه به ملت ایران است

پیام ملت– نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی سبب تقویت قدرت خودباوری در کشور می شود و عدم توجه به سرمایه گذار داخلی، بی توجهی به ملت ایران است. سیدمصطفی آقامیرسلیم با حضور در دا ...

پیام ملت نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی سبب تقویت قدرت خودباوری در کشور می شود و عدم توجه به سرمایه گذار داخلی، بی توجهی به ملت ایران است.

سیدمصطفی آقامیرسلیم با حضور در دانشگاه زنجان، با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مفهوم نام‌گذاری سال” اقتصاد مقاومتی- تولید و عمل”  این بود که اقدام و عمل در طی این چهار سال آنگونه که در سال ۹۲ ابلاغ شده بود، عملیاتی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه با جذب سرمایه گذاران داخلی باید قدرت خودباوری را در کشور تقویت کرد، افزود: عدم توجه به سرمایه گذار داخلی، بی توجهی به ملت ایران است، هر چند سرمایه‌گذاری خارجی را نفی نمی‌کنم ولی اینکه در گام اول به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی باشیم و همه چیز را موکول به شکستن تحریم‌ها کنیم، اشتباه است و ریشه در عدم خودباوری دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: با شناخت هر چه بیشتر  از وضعیت موجود در کشور باید ریشه‌های رکود را شناخت و برای رفع آن راهکاری متکی بر توان داخلی ارائه کرد.

میر سلیم در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه‌هایی که هم‌اکنون به کار گرفته شده از بهره‌وری لازم برخوردار نیست، تصریح کرد: باید به دنبال افزایش ضریب بهره‌وری باشیم و آن چیزهایی که در داخل می‌توانیم تولید کنیم، به واردات اکتفا نکنیم.

فعالیت دانشجویان به عنوان الگو به جهانیان معرفی شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید از توانمندی دانشجویان در توسعه و اعتلای کشور، استفاده شود به طوری که فعالیت‌های دانشجویان خود را الگو و به جهان معرفی کنیم، نباید جوانان تحصیل کرده ما بیکار بمانند.

میرسلیم با تاکید بر حفظ حرمت پیشکسوتان گفت: اعتقاد داریم با اعتماد به نیروی جوان و نخبه دانشگاهی است که می‌توان کشور را ساخت، مگر جنگ را جوانان راسخ و جان بر کف کشور اداره نکردند.

وی با تاکید بر اتصال بین حوزه کشاورزی و صنعت، تصریح کرد: این شعار نیست و ما قبلا این کار را انجام داده‌ایم. بسیاری از کالاهایی که شما وارد می‌کنید را جوانان داخل کشور می‌توانند تولید کنند.

میرسلیم گفت: همه کشور را نباید معطل برجام کرد. رتبه کسب و کار و تولید از دست رفته است، به این شیوه، کاری صورت نمی‌گیرد.

نامزد  ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تمام وزرا بسیج شده اند در نقاط مختلف امکانات را توزیع کرده و در اختیار ستادهای روحانی قرار می دهند، خاطرنشان کرد:وام هایی در بخشداریها و دهداریها در این راستا توزیع شده است.

میر سلیم با اشاره به اینکه شب انتخابات شروع کرده اند به واریز کردن یارانه ها،گفت: اینها اقداماتی است که به طور عادی باید دولت انجام دهد نه در روز انتخابات.

وی با بیان اینکه از  اصل ما با یک عدم تساوی برخوردار هستیم، عنوان کرد: این عدم تصاوی چیزی است که تفاوت فاحش بین نامزد رئیس جمهوری که خودش در حال حاضر رئیس جمهور است با سایر نامزد های ریاست جمهوری را نشان می دهد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست