• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 4768

فردا؛ حضور حداکثری مردم پیروزی واقعی را رقم خواهد زد

پیام ملت– مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:  فردا؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پیروزی واقعی را برای ملت ایران رقم خواهد زد. حجت‌الاسلام علی متین در گفت و گو با پیام ملت، با بیان اینکه ...

پیام ملت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:  فردا؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پیروزی واقعی را برای ملت ایران رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام علی متین در گفت و گو با پیام ملت، با بیان اینکه مناظره های تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رای های خاموش را بیدار کرد، افزود: مناظره های تلویزیونی سبب آگاهی بیشتر مردم از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و بیدار شدن رای های خاکستری شد.

وی با اشاره به اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد تبلیغات گسترده ای بودیم، اظهار کرد: مناظره های طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری، میتینگ های مختلف و همایش های بسیاری که از سوی طرفداران کاندیداها صورت می گرفت از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان گفت: همه مردم باید در صحنه انتخابات حضور داشته باشند چرا که  نتیجه این حضور حداکثری امنیت نظام و ملت ایران است.

حجت الاسلام متین در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: فردا؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پیروزی واقعی را رقم می زند.

وی  با اشاره به اینکه رای هر شخص، پیش از آنکه به نامزد مورد نظر باشد به جمهوری اسلامی ایران خواهد بود افزود: رای تک تک مردم تجلی دمکراسی در کشور ایران خواهد بود و حضور باشکوه ملت ایران، مردم سالاری دینی را به معنای واقعی خود به جهانیان نشان خواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی های معتبر و طبق تحقیقات میدانی فردا شاهد حضور بیش از ۶۰ درصد از مردم کشورمان خواهیم بود.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه در انتخابات بحث منطقه تکلیفه و ممنوعه وجود دارد، خاطر نشان کرد: در این ۲۴ ساعت مانده در منطقه ممنوعه هستیم که نباید با ورود به آن شور و شعف ایجاد شده در این چند روز را از بین بریم.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق دستور وزارت کشور در ساعات باقی مانده، تبلیغات نامزد مورد نظر غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود گفت: باید به این نکته توجه داشت که اصرار بیش از به ضرر مبلغین و نامزدها خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست