• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 4826

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام ملت– نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن تبریک به رئیس‌جمهوری منتخب مردم ، از حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای در روز ۲۹ اردیبهشت قدردانی کردند. حجت الاسلام علی خاتمی و اسدالله درویش ...

پیام ملت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن تبریک به رئیس‌جمهوری منتخب مردم ، از حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای در روز ۲۹ اردیبهشت قدردانی کردند.

حجت الاسلام علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیام مشترکی با تبریک انتخاب مقتدرانه دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم، از ملت ایران و شهروندان زنجانی به سبب حضور گسترده در پای صندوق های رای قدردانی کرده و بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی در ایام پس از انتخابات تاکید کردند.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند. “مقام معظم رهبری”
مردم فهیم و همیشه در صحنه استان زنجان همچون سایر ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای کم نظیر در عرصه سیاسی کشور آفریدند و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای، به دعوت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای(دامه برکاته) لبیک گفته و با استمرار راه سرخ شهیدان انقلاب اسلامی در راستای اعتلای وطن حمایت و پشتیبانی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
در شرایط حساس و خطیری که ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی با آن مواجه است، یقینا حضور پرشور و حماسی مردم در عرصه تعیین سرنوشت خویش، نوید بخش روزها و سالهایی مملو از سربلندی و موفقیت می باشد.
لازم می دانیم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر روحانی منتخب ملت ایران در این انتخاب، از مردم شریف ایران و به ویژه شهروندان استان زنجان که هم در ایام پیش از آغاز انتخابات، در صحنه تبلیغات و امیدآفرینی در جامعه خوش درخشیدند و هم در روز جمعه تجلی حضور خود را با شکوه به اوج رساندند تشکر و قدردانی نماییم.
امید است با پایان یافتن رقابت ها و از سرگیری رفاقت ها در جامعه، شاهد توسعه و بالندگی کشور و استان عزیزمان در تمامی عرصه ها باشیم.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست