• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 4856

دولت یازدهم؛ ۸۶۰هزار واحد مسکن مهر را به مردم تحویل داده است

پیام ملت– قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت یازدهم ۸۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شده که سالانه ۲۲۰ هزار مسکن را شامل می شود که اقدام بزرگ و قابل توجهی بوده است. احمد اصغری‌مهرآبادی در جشن اختتامیه مسکن ...

پیام ملت قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت یازدهم ۸۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شده که سالانه ۲۲۰ هزار مسکن را شامل می شود که اقدام بزرگ و قابل توجهی بوده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی در جشن اختتامیه مسکن مهر استان زنجان، با اشاره به اینکه در سال ۹۱ با فشار آوردن تحریم‌ها و بالا رفتن قیمت مسکن مردم برای ثبت نام در مسکن مهر هجوم آوردند خاطر نشان کرد: در پروژه‌های مسکن مهر ۲ هزار و ۵۰ باب مدرسه٬ ۳۴۰ باب کلانتری و ۸۰۰ باب مسجد نیاز داریم.

وی با بیان اینکه استان زنجان اولین استانی است که جشن اختتامیه پروژه مسکن مهر در آن برگزار می‌شود ابراز کرد: وام‌های کم بهره بانکی از مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

قائم مقام وزیر راه  و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت اجازه داد تا از اراضی خود برای زدن دیوار و ساختن راه استفاده شود تصریح کرد: در استان زنجان ۳ هزار و ۲۰۰ خانوار از مسکن‌های مهر صاحب خانه شدند.

قائم مقام وزیر راه  و شهرسازی با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی مشارکتی احداث شده است تصریح کرد: در سال ۸۴ بر اساس تکلیف قانون چهارم طرح جامع مسکن برنامه ریزی شد که حمایت از محرومان در روح این قانون است.

وی با اشاره به ایرادات وارده در طرح مسکن حمایتی ابراز کرد: حجم بالا و گستردگی این طرح بزرگترین عیب این طرح است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در این طرح توزیع استانی شده است.

اصغری با اشاره به واگذاری زمین توسط دولت که زمین حمایتی نامیده شده است عنوان کرد: یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد زمین به متقاضیان در این طرح واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۵۰ تا ۶۰ هزار واحد را در ابتدا شروع کردیم گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان ظرفیت ساخت و واگذاری ۷۰۰ هزار واحد را در کشور داریم.

قائم مقام وزیر راه  و شهرسازی با اشاره به احداث شهر جدید پردیس در تهران و مشکلات عدیده آن افزود: کاری که در این شهر آغاز شده بسیار مشکل است و ۳۵ کیلومتر فقط دیوار حائل بتنی به ارتفاع ۶ متر زده شده است.

وی گفت: در زمین پردیس برای هر واحد ۳۰میلیون اعتبار اختصاص یافته است که به علت شتاب زدگی همه این هزینه‌ها برای دولت به بار آمده است و برای مردم هم رفت و آمد و زندگی دشوار شده است.

اصغری با اشاره به هزینه آبرسانی در شهر جدید پردیس عنوان کرد: هزینه آبرسانی در این شهر برای هر واحد بالغ بر ۵۰ میلیون تومان است که تا ۵۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی هستند

 

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست