• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • شناسه خبر: 4864

فتح خرمشهر یادآور حماسه ای ملی در تاریخ ایران است

پیام ملت– فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آزاد سازی خرمشهر، یک پدیده مافوق طبیعی بود که تا همیشه حماسه ای ملی خواهد ماند. سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، با بیان اینکه در حما ...

پیام ملت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آزاد سازی خرمشهر، یک پدیده مافوق طبیعی بود که تا همیشه حماسه ای ملی خواهد ماند.

سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، با بیان اینکه در حماسه خرمشهر شاهد مقاومت ۳۴ روز رزمندگان اسلام در مقابل دشمن بودیم، اظهار کرد: رزمندگان اسلام تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، دوران ۸ سال دفاع مقدس را سال های رو در رویی جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی برشمرد و خاطر نشان کرد: صدام به نیابت از استکبار جهانی جنگ را علیه کشور آغاز کرد و در این راه تمامی کشورهای قدرتمند دنیا با وی همراه بودند.

وی رهبری حضرت امام در پیروزی دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را کلیدی عنوان کرد و گفت: با رهبری حضرت امام و ایستادگی و ایثار رزمندگان اسلام، دوران ۸ سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر با افتخار پشت سر گذاشته شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه اعلام می کنیم با تمام توان در صحنه های مختلف کشور حضور داریم، افزود: امروز در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی با روحیه خرمشهری، جهادی و بسیجی در کنار ملت و رهبری هستیم.

سردار کرمی بیان کرد: خرمشهر در دست دشمن مانده بود و صدام اعلام کرده بودند که اگر ایرانیها خرمشهر را دوباره بگیرند کلید بصره را خواهم داد.

وی گفت: ۶۰ هزار نفر نیروی مجهز دشمن در منطقه عملیاتی بیت المقدس مستقر بودند اما رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال با ایمان و اخلاص با صداقت با شجاعت، وحدت و بی‌نظیر نیروهای مسلح از ارتش، سپاه پاسداران و بسیج به رهبری امام(ره) خرمشهر را فتح کردند.

سردار کرمی ابراز کرد: خرمشهر فتح شد و هشت سال دفاع مقدس به اتمام رسید اما مقام معظم رهبری فرمودند دفاع همچنان باقی است و خرمشهر‌ها در پیش است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به آمادگی نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور و اسلام افزود: در اینجا به رهبر عزیزمان اعلام می‌کنیم نیرو‌های مسلح، بسیجیان و ملت ایران در تمام صحنه‌ها و در تمام خرمشهرها با روحیه انقلابی، بسیجی، جهادی و شلمچه‌ای از اسلام، ولایت، شهادت و از انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست