• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 4877

ثبات قیمت زمین در شهرک های صنعتی، فرصتی برای سرمایه گذاری است

پیام ملت– مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی گفت: قیمت زمین در شهرک های صنعتی طی سه ماه اول سال افزایش نمی یابد که فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان است. امیر حمیدنیا در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: در ...

پیام ملت مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی گفت: قیمت زمین در شهرک های صنعتی طی سه ماه اول سال افزایش نمی یابد که فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان است.

امیر حمیدنیا در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۲ قرارداد به مساحت ۳۵.۲ هکتار در سطح شهركهای صنعتی استان زنجان با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

وی از وصول ۲۵ میلیارد ریال از اسناد واخواستی در سال گذشته خبر داد و افزود: جلسات وصول مطالبات شركت به صورت مرتب در سال گذشته برگزار شد و امسال هم همین روال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی اظهار کرد: سال گذشته ۸ قرارداد راكد كه زمین‌های شهرك را معطل كرده بودند فسخ و به تبع آن ۲ هكتار از زمین‌های مرغوب شهرك‌های صنعتی استان آزاد شد و هم‌اكنون قابلیت واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید را دارد.

حمیدنیا تصریح کرد: با توجه به نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، راه‌اندازی واحدهای تعطیل و نیز حمایت از واحدهایی كه با ظرفیت اندك مشغول فعالیت هستند، اولویت اصلی شركت است.

وی تاکید کرد: در این راستا آماده هرگونه حمایت از واحدهای صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات هستیم.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست