• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 4872

مردم مناطق محروم اندیشه را بر شکم ترجیح دادند

پیام ملت– کسانی که می گفتند مردم روستاها و مناطق محروم، فریب شعار افزایش یارانه ها را خواهند خورد، یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکارند. عذرخواهی از روستاییان و مردم مناطق محروم کسانی که می گفتند مردم روستاها و مناطق ...

پیام ملتکسانی که می گفتند مردم روستاها و مناطق محروم، فریب شعار افزایش یارانه ها را خواهند خورد، یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکارند.

عذرخواهی از روستاییان و مردم مناطق محروم
کسانی که می گفتند مردم روستاها و مناطق محروم، فریب شعار افزایش یارانه ها را خواهند خورد، یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکارند چرا که بیشتر روستاییان و مردم مناطق محروم برغم وعده های مالی عجیب و غریب، اندیشه را بر شکم ترجیح و نشان دادند که بسیار می فهمند و قدرت تحلیل دارند.
این، البته مسؤولیت دولت روحانی در برابر آنها را بیشتر می کند. باید به این مردم نجیب بیشتر خدمت کرد.

دو اشتباه خطرناک
دو اشتباه خطرناک در حال انجام است: از یک سو، برخی حامیان روحانی، در حال تحقیر رقیب شکست خورده در انتخابات هستند و از سوی دیگر، برخی از هواداران رئیسی در حال خط و نشان کشیدن برای اکثریت و تخطئه انتخابات هستند. اولی را بیشتر در شبکه های اجتماعی می بینیم و دومی را در برخی رسانه های تندروی جریان اصولگرا.
چرا می گوییم این روند اشتباه و خطرناک است؟ چون مردم را در برابر هم قرار می دهد، جامعه را دو قطبی می کند و تخم کینه می پاشد.
قطعاً هر دو طرف تحلیل های خاص خود را دارند که باید هم ارائه شود ولی یادمان نرود که هر چه می گوییم و می نویسیم یا حتی در شبکه های اجتماعی بازنشر می کنیم، در چارچوب منطق باشد.

دروغ های بی هزینه!
هر چند روحانی در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت که دروغ ها و تهمت هایی که در جریان انتخابات توسط رقبا گفته شد را پیگیری قضایی نخواهد کرد و البته از منظر یک رئیس جمهور، تصمیم درستی است اما واقعیت این است که برخی افراد، حجم دروغ سازی را به حدی رسانده اند که نه تنها رئیس جمهور تخریب می شود که اخلاقات جامعه در خطر است.
به عنوان مثال ، در حالی که در کل سند۲۰۳۰، حتی یک بار هم کلمه خودارضایی و همجنسگرایی وجود ندارد و اساساً این سند درباره چنین موضوعاتی نیست. عده ای در تیراژ میلیونی، شب نامه توزیع کردند و در مناطق روستایی و مذهبی نشین پخش کردند و مدعی شدند که این دولت بنا دارد به بچه های شما در مدارس خودارضایی و همجنس بازی آموزش دهد!

یا اخیراً فایلی از یکی از نمایندگان جریان دلواپس در مجلس بیرون آمده که مدعی است روحانی نمی خواست انتخابات را برگزار کند و حتی رهبر انقلاب نیز در سخنرانی عمومی شان بیان داشتند که ” هیات از عدم برگزاری انتخابات”! و حال آن که در هیچ سخنرانی رهبری درباره انتخابات اخیر، چنین چیزی مطرح نشده و آقایان حتی به رهبری نیز دروغ می بندند.
آیا این حجم از دروغ و بی اخلاقی، جای نگرانی و تعقیب ندارد ولو این که رئیس جمهور شخصاً نخواهد ورود کند؟
دروغ گفتن در جامعه باید هزینه داشته باشد.
یا اخیراً فایلی از یکی از نمایندگان جریان دلواپس در مجلس بیرون آمده که مدعی است روحانی نمی خواست انتخابات را برگزار کند و حتی رهبر انقلاب نیز در سخنرانی عمومی شان بیان داشتند که “هیات از عدم برگزاری انتخابات”! و حال آن که در هیچ سخنرانی رهبری درباره انتخابات اخیر، چنین چیزی مطرح نشده و آقایان حتی به رهبری نیز دروغ می بندند.
آیا این حجم از دروغ و بی اخلاقی، جای نگرانی و تعقیب ندارد ولو این که رئیس جمهور شخصاً نخواهد ورود کند؟
دروغ گفتن در جامعه باید هزینه داشته باشد.

کاملاً بدون شرح!

آقای حداد عادل گفته است یکی از علل پیروزی روحانی در انتخابات این بود که ۴ سال صدا و سیما را در اختیار داشته است!

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست