• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۵
  • شناسه خبر: 4883

حضور حداکثری مردم در انتخابات تجلی شکوه ایران بود

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم بزرگترین پیروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت بودند که با حضور حداکثری شکوه جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند. آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه ای ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم بزرگترین پیروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت بودند که با حضور حداکثری شکوه جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، به حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود:  حضور مردم در روز ۲۹ اردیبهشت نشان داد که با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و فصل‌الخطاب قرار دادن این فرامین، می‌توان ولایت‌مداری را به معنای واقعی کلمه جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه شاهد جلوه‌گری مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت بودیم، اظهار کرد: این حضور حداکثری انتظار همدلی و انسجام فکری مسئولان را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه گفت: در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، حمایت از تولید داخلی و نیز رفع معضل بیکاری گام‌های بلندتری نسبت به گذشته بای برداشت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه حماسه ۲۹ اردیبهشت‌ماه خلق و به اتمام رسید و امروز باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل شوند، اظهار کرد: بعد از اینکه مردم به تکلیف خود با حضور پرشور در انتخابات عمل کردند، حال نوبت نامزدهای حاضر در انتخابات است که برای آبادانی و توسعه کشور، هر آنچه را که دارند، در طبق اخلاص بگذارند.

وی تاکید کرد:  تحقق وعده های انتخاباتی نیز با ایجاد رفاقت و کمک به یکدیگر امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل فرمود، آمریکا نمی خواهد در منطقه آرامش برقرار باشد و حتی اگر کشورهای منطقه با یکدیگر درگیر نباشند هم خود این دولت وارد میدان می شود و دخالت می کند.
آیت الله خاتمی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، ابراز کرد: بیشترین خدمت را در دوران انتخابات و تبلیغات کارگران شهرداری انجام دادند و جا داشت حداقل در حد یک تشکر از آنان قدردانی شود.

 

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست