• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 4910

برخورداری ۸۵ درصدی جمعیت روستائی استان زنجان از نعمت گاز

پیام ملت– مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۶ درصدی جمعیت روستائی و ۹۹/۴درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز بهرمند هستند، گفت: تا پایان سال جاری این میزان از جمعیت روستایی به ۸۵ درصد افزایش خواهد ی ...

پیام ملت مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۶ درصدی جمعیت روستائی و ۹۹/۴درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز بهرمند هستند، گفت: تا پایان سال جاری این میزان از جمعیت روستایی به ۸۵ درصد افزایش خواهد یافت.

سید سعید عسگریان در گفت و گو با پیام ملت با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان بعنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی می باشد، اظهار کرد: این شرکت نقش مهم و بسزایی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور دارد.

وی به عملیات گازرسانی به واحد‌های مسکن مهر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان زنجان گاز رسانی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان  خاطر نشان کرد: باید در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال؛ با تدوین برنامه های جامع و بنیادین تلاش کنیم با  همیاری و همکاری هر چه بیشتر در راستای تحقق برنامه های شرکت گاز استان، گام اساسی برداریم.

عسگریان صرفه جویی این شرکت را در طی سال گذشته ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: رشد سازمان در گرو رشد تک تک افراد است و با وجود یک هزار مغز متفکر در این سازمان، امیدواریم با رشد و بالندگی در سایه اعتماد و میدان دادن به نیرو ها، شاهد بروز خلاقیت ها و بهرمندی هر چه بیشتر از این پتانسیل های ارزشمند باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همکاران پر تلاشی داریم که امیدواریم جمعیت ۶۶ درصدی بهره مند از گاز روستایی استان را تا پایان امسال به ۸۵ درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تعامل هر چه بیشتر کارکنان با یکدیگر در راستای پیشبرد برنامه ها را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که ان شاء الله امسال با تقویت ارتباطات موثر درون سازمانی، مشارکت کلیه کارکنان به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت، افزایش مهارت و توانایی آنان و با توجه بیش از پیش به نیازهای کارکنان در سال جدید، متحول تر از سالهای گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برداریم.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست