• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۸
  • شناسه خبر: 4949

امکان تخلف در روند انتخابات وجود نداشته است

پیام ملت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: هیئت نظارت، شورای نگهبان، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رأی حضور داشتند که فرآیند انتخابات به درستی برگزار شده و هیچ تخلفی که بر روند انتخابات تأثیر بگذارد و ...

پیام ملت فرماندار شهرستان زنجان گفت: هیئت نظارت، شورای نگهبان، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رأی حضور داشتند که فرآیند انتخابات به درستی برگزار شده و هیچ تخلفی که بر روند انتخابات تأثیر بگذارد وجود ندارد.

رسول بیات در تجمع اعتراضی نامزدهای شورای شهر زنجان اظهار کرد: نتایج شمارش آراء پس از تجمیع به اطلاع رسیده و کسانی که نسبت به این نتایج معترض بودند دو روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را اعلام کنند هیئت اجرایی و نظارت نسبت به درخواست‌ها رسیدگی کردند و بررسی‌های هیئت نظارت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه راه رسیدگی به شکایات در قانون مشخص شده است، عنوان کرد: برخی قصد دارند فضا و اذهان عمومی را تشویش کنند و خارج از جاده قانون حرکت می‌کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اگر تخلفات اثبات شود، آرا بازشماری می‌شود، تصریح کرد: انتخابات به این سادگی نیست که با ادعای افرادی خاص ابطال شود چرا که هزینه‌های زیادی صرف برگزاری انتخابات می‌شود.

بیات در مورد تایید صلاحیت برخی افراد که شرایط لازم را نداشتند نیز ابراز کرد: فرمانداری نقشی در این موضوع نداشته است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست