• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۰۹
  • شناسه خبر: 4933

شاهد برگزاری سالم ترین انتخابات در این دوره بودیم

پیام ملت– فرماندار ابهر گفت: انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دولت بود که شاهد برگزاری سالم ترین انتخابات در این دوره بودیم. علی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، به حضور حداکثری مردم در روز ۲۹ اردیبهشت ...

پیام ملت فرماندار ابهر گفت: انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دولت بود که شاهد برگزاری سالم ترین انتخابات در این دوره بودیم.

علی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، به حضور حداکثری مردم در روز ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و افزود: مشارکت مردمی و حضور پرشور آنها اتفاق خوبی بود و اکنون که انتخابات به پایان رسیده نباید این موضوعات خوب فراموش شوند.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شوند، اظهار کرد: در زمان انتخابات سخنانی رد و بدل می شود و طرف پیروز مسئولیت سنگین تری دارد ولی آنچه پس از انتخابات اهمیت دارد رفاقت است.

فرماندار ابهر خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات برای فرمانداران مسئولیت و دشواری های بسیاری دارد و اگر هم در جایی موردی از تخلف در انتخابات مشاهده شده است نباید آن را به حساب همه گذاشت، در حالی که با شرایط موجود در انتخابات امکان تخلف وجود نداشت.

حیدری با بیان اینکه  شاهد برگزاری سالم ترین انتخابات در این دوره بودیم، تصریح کرد: انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دولت بود.
وی با اشاره به افتتاح یک کلاس درس هوشمند در شهر صائین قلعه، خاطر نشان کرد: در مدارس ابهر و هیدج نیز باید این طرح توسعه انجام شود و در واقع تمامی اقداماتی که برای افزایش توانمندی دانش آموزان خوب بوده و با روح اسلام سازگاری دارد باید مدارس شهرستان اجرا شود.

فرماندار ابهر  با اشاره به مدارس مشارکت های مردمی ابراز کرد: در یک چارچوب قانونی کلی باید تمامی اختیارات را به مسئولان این مدارس دهیم و برای فعالیت آنها مانع تراشی نکنیم.
انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست