• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 4964

بهزیستی استان به مسائل اخلاقی ایتام توجه ویژه ای داشته است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: سازمان بهزیستی استان علاوه بر نیاز مادی ایتام به مسائل اخلاقی آنان نیز توجه ویژه ای داشته است. آیت الله خاتمی در ضیافت افطاری شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب بهزیستی ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: سازمان بهزیستی استان علاوه بر نیاز مادی ایتام به مسائل اخلاقی آنان نیز توجه ویژه ای داشته است.

آیت الله خاتمی در ضیافت افطاری شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب بهزیستی استان زنجان، اظهار کرد: در دین اسلام توصیه فراوانی به ایتام و توجه به آنان شده است از اینرو باید خیرین در کنار آنان باشند.

وی با یادآوری تاکیدات اسلام به ابعاد تربیتی ایتام در کنار تامین نیازهای مادی این گروه، افزود: در این نظام هم مسوولیت حمایت از ایتام بر عهده بهزیستی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بهزیستی علاوه بر تامین نیاز خوراک و پوشاک ایتام موجبات رفاه این کودکان را فراهم می کند، خاطر نشان کرد: این سازمان با کارهای تحقیقاتی در مقوله تربیت و اخلاق این کودکان نیز وارد شده است.

آیت الله خاتمی خواستار تربیت این کودکان به عنوان افراد مفید برای جامعه شد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا با توجه به سیره امام علی(علیه السلام) از ایتام هم حمایت شود.

وی با بیان اینکه خیرین بهزیستی و کمیته امداد را برای حمایت از نیازمندان همراهی کنند، گفت: بهزیستی استان زنجان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است که شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خطاب به اقشار مختلف مردم خواستار ورود در میدان حمایت از ایتام شد و اظهار کرد: حمایت از ایتام به رسالت اجتماعی است که هر کس می تواند به روشی در آن ورود کند.

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست