• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۵
  • شناسه خبر: 4991

تغییری در نتیجه بازنگری انتخابات شورا نبود

پیام ملت– رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: بازشمای ارای انتخابات شهر زنجان برای پاسخ دادن به هر نوع ابهام و شبهه ای تمام شد، اما تغییر فاحشی در نتیجه انتخابات رخ نداد. احمد بیگدلی با ...

پیام ملت رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: بازشمای ارای انتخابات شهر زنجان برای پاسخ دادن به هر نوع ابهام و شبهه ای تمام شد، اما تغییر فاحشی در نتیجه انتخابات رخ نداد.

احمد بیگدلی با اشاره به انتخابات شورای شهر زنجان اظهار کرد: بنده از استاندار زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان درخواست کردم تا جلسه‌ای با حضور کاندیداهای محترم که حائز اکثریت آراء بودند تا نفر پانزدهم و مسئولان مرتبط با موضوع انتخابات برگزار شود که خوشبختانه بلافاصله دستور از طرف استاندار صادر شد.

وی با بیان اینکه روز ۱۴ خرداد این کار انجام شد، افزود: حدود ۱۷۵ صندوق بازنگری شد که شامل صندوقهای دستی و الکترونیکی است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در ۳۹ صندوق رای‌گیری دستی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تعداد آراء دستی آنچنان زیاد نبود تا در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: آراء صندوقهای دستی آنچنان که در فضای مجازی اعلام شد، نبود و عدد بسیار محدودی است که با نهایت دقت بازشماری شد.

بیگدلی با بیان اینکه بازشماری آراء برای روشنگری افکار عمومی و فضای انتخابات انجام شد، ابراز کرد: باز بازنگری آراء آنچنان تغییری در نیتجه انتخابات شورای شهر زنجان ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز صورتجلسه بازنگری آراء به هیئت نظارت ارسال نشده است، گفت: ما فردا و یا چهارشنبه جلسه‌ای را در هیئت نظارت استان برگزار خواهیم کرد تا صحت انتخابات و نتیجه نهایی را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در پاسخ به این سوال که آراء دستی دقیقا چه تعداد بوده است، اظهار داشت: فعلا صورتجلسه‌ای که به امضا کاندیداهای محترم نیز رسیده به دست ما نرسیده است اما این آراء عددی نیست که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد و یا اینکه در فضای مجازی در مورد آن صحبت می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که تمام صندوقهایی که رای دستی اخذ شده بازنگری شد و عزم ما نیز برای احقاق حقوق مردم و کاندیداها جدی است و اجازه نمی‌دهیم حق کسی ضایع شود.

بیگدلی اضافه کرد: آماری که ما قرار است اعلام کنیم شفاف‌ترین نتیجه انتخابات است که فردا یا چهارشنبه به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست