• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 5002

برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان جدی گرفته شود

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: دانش‌آموزان سرمایه این کشور و آینده‌ساز هستند و نباید از برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد. اسداله درویش امیری در  جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: دانش‌آموزان سرمایه این کشور و آینده‌ساز هستند و نباید از برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد.

اسداله درویش امیری در  جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه باید برنامه‌های غنی و اوقات فراغت  برای جوانان پیش‌بینی شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه این کشور و آینده‌ساز هستند و نباید از برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد.

وی  بر ضرورت تجهیز مدارس به نماز خانه تاکید کرد و افزود: ضعف هایی در این زمینه وجود دارد که باید با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و خیرین مدرسه ساز این ضعف برطرف شود.

استاندار زنجان به ۱۸۰ هزار دانش آموز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این آمار دانش آموز سرمایه و ظرفیتی برای آینده استان است که برنامه ریزی دقیق آموزش و پرورش موجب می شود تا اوقات فراغت دانش آموزان غنی سازی شود.

درویش امیری با بیان اینکه در حدود سه ماه تا مهر و آغاز فصل مدارس زمان باقی است، یادآور شد: بازسازی، نوسازی، نقاشی و هر آنچه نیاز مدارس است باید طی این زمان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه به تازگی۱۸۰ روستای استان زنجان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: در همین راستا باید نسبت به گازدار کردن مدارس در این مناطق اقدام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند برای پرورش نسل جوان مفید باشد، افزود: رسانه ها، خانواده ها و شبکه های اجتماعی باید در این مسیر دشوار به آموزش و پرورش کمک کنند و اجازه ایجاد آفت در بین نسل جوان را ندهند.

درویش امیری خواستار برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر مسئولان استانی با دانش آموزان شد و تاکید کرد: این آمادگی در بین مسئولان استانی وجود دارد و مدیران آموزش و پرورش برای نزدیکی با دانش آموزان برنامه ریزی کنند تا فضای گفت و گو بین دانش آموزان و مسئولان استانی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه طی بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان شاهد تجهیزات مناسبی بودیم، افزود: ضرورت دارد ارتباط بیشتری بین آموزش و پرورش استان و فنی و حرفه ای ایجاد  شود و لزوما هدایت والدین به مارکز فنی و حرفه ای را شاهد نباشیم؛ بلکه مدیران آموزش و پرورش برای ارتقای مهارتی دانش آموزان اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست