• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 4998

صحت انتخابات شورای شهر زنجان تائید شد

پیام ملت– رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اعلام تایید صحت انتخابات شورای شهر زنجان گفت: جای نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد. احمد بیگدلی با بیان اینکه با این بازنگری ...

پیام ملت رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اعلام تایید صحت انتخابات شورای شهر زنجان گفت: جای نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد.

احمد بیگدلی با بیان اینکه با این بازنگری ها نیز تغییر چندانی در نتیجه انتخابات شورای شهر زنجان حاصل نشد، اظهار کرد: تنها تغییر به وجود آمده در بازشماری آرا، نفرات ششم و هفتم و نفرات اول و دوم علی البدل تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۵ صندوق بازنگری شد که شامل صندوقهای دستی و الکترونیکی بود، ابراز کرد: در در ۳۹ صندوق رای‌گیری دستی انجام شده بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان   تصریح کرد: تعداد آراء دستی ۶۰۰ رای بوده است که این آراء را در نتیجه انتخابات اعمال کردیم.

بیگدلی خاطرنشان کرد:  صحت انتخابات شورای شهر زنجان تایید و این به فرمانداری زنجان شد و پرونده شورای شهر زنجان با این بررسی‌ها بسته شد.

وی یادآور شد: ر ترکیب اصلی منتخبین دوره پنجم شورای شهر زنجان جای آقایان اسماعیل دویران و سید رحمان احمدی(نفرات ششم و هفتم) و آقایان اکبر اوصالی و رزاق محمدی(نفرات اول و دوم علی البدل) عوض شد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست