• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 5046

دشمنان منطقه امنیت و آرامش ایران را برنمی تابند

پیام ملت– عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: ایران با وجود تنش های بسیار موجود در منطقه از شرایط امنیتی خوبی برخوردار است که دشمنان این آرامش را برنمی تابند. علیرضا فیروزفر در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: در حادث ...

پیام ملت عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: ایران با وجود تنش های بسیار موجود در منطقه از شرایط امنیتی خوبی برخوردار است که دشمنان این آرامش را برنمی تابند.

علیرضا فیروزفر در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته تهران، دشمن با هدف برهم زدن آرامش عمومی وارد عمل شد که نتوانست به آنچه که می خواهد دست یابد.

وی با بیان اینکه دشمنان منطقه در پی منحرف کردن مردم از مسیر امنیت و ارامش جامعه هستند، عنوان کرد: ملت ایران نشان داده است که در برابر مشکلات مقاوم است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند: “کوچک تر از آنند که بر اراده ملت تاثیر بگذارند”  با این کارها نمی توانند مردم را از مسیری که در پیش گرفته اند بازدارند.

این فعال سیاسی به  ناکام ماندن عملیات تروریستی روز گذشته اشاره کرد و گفت: تروریسم ها در برابر نیروهای امنیتی نتوانستند هدفمند عمل کنند به طوری که مجبور به ورود با اسلحه به ساختمان مجلس شدند.

فیروزفر خاطر نشان کرد: توان بالای نیروهای امنیتی و نظامی سبب به هلاکت رسیدن تمام تروریسم ها گردید.

وی با تاکید بر حفظ وحدت ملی در این شرایط گفت: در این اوضاع نباید با جناح بازی موضوع را سیاسی کرد و کسانی که می خواهند از این اتفاق بهره سیاسی ببرند مرتکب خیانت به کشور هستند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست