• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 5041

سکونتگاه های غیررسمی نیازمند نگاه ویژه ای هستند

پیام ملت– فرماندار زنجان گفت: سکونتگاه های غیررسمی نیازمند نگاه و اقدام ویژه هستند و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید برنامه‌های خود را ارائه دهند و مصوبات جلسه لازم‌الاجرا است. رسول بیات در جلسه ستاد بازآفرینی شهری زنجا ...

پیام ملت فرماندار زنجان گفت: سکونتگاه های غیررسمی نیازمند نگاه و اقدام ویژه هستند و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید برنامه‌های خود را ارائه دهند و مصوبات جلسه لازم‌الاجرا است.

رسول بیات در جلسه ستاد بازآفرینی شهری زنجان، اظهار کرد: یک پنجم اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی از طریق منابع ملی تأمین می‌شود و این اعتبارات شناور بوده و به تناسب وسعت کار اعتبار بیشتری اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۱۰ برنامه در راستای ساماندهی سکونتگاه‌های رسمی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: این دستگاه تا کنون اقدامی برای مشکل اشتغال در مناطق تعیین شده انجام نداده و نیازهای اجتماعی و فرهنگی ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی مهم است.

فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد: جای تأسف دارد که تاکنون اقدامی در راستای برطرف کردن معضلات اجتماعی و فرهنگی این مناطق به طور قابل قبول انجام نشده است.

بیات تصریح کرد: دبیرخانه باز آفرین شهری در استان و شهرستان زنجان فعال شده و جلساتی را در این مورد برگزار می‌کنند و دستور العمل ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی از سال ۹۰ ابلاغ شده وتنها تعداد محدودی از دستگاه‌ها در این مدت برنامه‌هایی را ارائه داده و اقداماتی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین عبادت رعایت حقوق خلق است و در این انتخابات عدالت به خوبی انجام شد، عنوان کرد: صحت انتخابات شورای شهرزنجان تایید شد و پرونده شورای شهر زنجان بسته شده و  با گذشت چند روز از انتخابات برخی از کاندیداها اعتراضاتی داشتند که تا دیشب روند رسیدگی به انتخابات ادامه داشته باشد که با تایید هیأت نظارت پرونده انتخابات بسته شد.

فرماندار زنجان تصریح کرد: فصل انتخابات به عنوان فصل رقابت به پایان رسیده واز این فصل باید تبدیل به فصل رقابت شود و در این مدت اعتراضات قانونی توسط کاندیداها ارائه شده وبرخی اعتراضات نیز قانونی نبوده و شبهات زیادی داشت.

بیات تصریح کرد: تاکید شده بود بدون دستور وزارت کشور رای دستی اخذ نشود وبرخی از نیروهای انتخابات ابتدا در اثر فشار جمعیت و دلایل دیگر رأی دستی نیز گرفته شده بود و برخی مدعی بودند ده‌ها هزار رأی دستی اخذ شده که این موضوع صحت ندارد و از ابتدا مشخص بود با شمارش آرای دستی تغییر چندانی در نتیجه ایجاد نشود وبا این وجود برای تنویر افکار عمومی آرای دستی نیز مورد شمارش قرار گرفت ولی باز تغییری ایجاد نشد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست