• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 5087

اراده ملت ایران با اقدامات تروریستی تغییر نمی کند

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات خصمانه تروریستی در عزم و اراده  ملت ایران خللی ایجاد نمی‎‎ کند. آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک سالروز ولادت امام ح ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات خصمانه تروریستی در عزم و اراده  ملت ایران خللی ایجاد نمی‎‎ کند.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) تجسم بارز حلم، صبر و بردباری هستند.

وی با محکوم کردن حادثه ۱۲ رمضان و حادثه تروریستی این روز با تسلیت به خانواده‌های بازماندگان و تبریک به خاطر رسیدن به مقام شهادت، به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: این‌گونه جنایات ناشی از خباثت و حقارت مباشران دشمنان ایران اسلامی که بسی کوچک‌تر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند و نتیجه آن چیزی جز افزایش نفرت از آمریکا و عاملان آن‌ها نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره حضور ترامپ در عربستان و فروش مبالغ بالای اسلحه به عربستان، تصریح کرد: ترامپ با این اقدام خود به دنبال اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی با استفاده از ناتوی عربی بود، غافل از اینکه خدا در اندیشه ما است.

آیت الله خاتمی در ادامه گفت: آمریکا با همکاری عربستان در حالی که می‌خواست سوریه را در یک هفته به خاک و خون بکشد، خودشان در آنجا به گل فرو رفتند و مردم مظلوم یمن را بسیار ضعیف می‌پنداشتند، علی رغم به شهادت رساندن بیش از ۱۰ هزار مسلمان و کمبود غذا، دو سال است که با مقاومت مردم روبه‌رو هستند.

وی با گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله سعیدی از شهدای پیشتاز انقلاب اسلامی، گفت: آیت‌الله سعیدی در ۱۵ رمضان سال ۴۹ زیر شکنجه‌های ساواک در حمایت از اندیشه و راه انقلابی امام خمینی (ره) به شهادت رسید و از شهدای پیشتاز انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به مناسبت‌های دیگر ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ۱۷ رمضان سالروز معراج پیامبر اکرم (ص) و ۱۸ رمضان نیز سالروز فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به عنوان نهادی انقلابی است که با توجه به اقدامات ارزشمندی که تاکنون داشته، برای رسیدن به اهداف متعالی خود، نیاز به جهش بیشتری دارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در فرموده‌های مقام معظم رهبری چند کلید واژه اصلی را می‌توان دید، تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی و نقش مردم در حکومت مردم‌سالاری دینی، نفی نظام سلطه، آزادی و عدالت، شجاعت و اقدام و تدین و تعبد و نکته مهم، مسئله استقلال است که این مسئله را در سند ۲۰۳۰ باید مورد توجه داشت که نباید نظام آموزشی کشور در خارج از کشور نوشته شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست