• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • شناسه خبر: 5090

توسعه صنعت در شهرک صنعتی خرم دره توجه مسئولین را می طلبد

پیام ملت– فرماندار شهرستان خدرم دره گفت: مشکل‌دار بودن اسناد شهرک صنعتی شهرستان خرم‌دره موانعی را برای توسعه صنعت در این شهرک ایجاد کرده است که باید گام های اساسی از سوی مسئولین برداشته شود. حجت محمدی با بیان اینکه ...

پیام ملت فرماندار شهرستان خدرم دره گفت: مشکل‌دار بودن اسناد شهرک صنعتی شهرستان خرم‌دره موانعی را برای توسعه صنعت در این شهرک ایجاد کرده است که باید گام های اساسی از سوی مسئولین برداشته شود.

حجت محمدی با بیان اینکه با برنامه ریزی صحیح در جهت توسعه واحد های صنعتی و تولیدی این شهرک باید اقدام شود، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل اسناد شهرک صنعتی و اخذ تسهیلات از برخی بانک های کشوراستفاده نمود.

وی ادامه داد: محمدی به سفر اخیر و بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی خرم دره اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقام عالی وزارت در حضور مسئولین استانی برضرورت توسعه زیرساخت‌های لازم و جذب سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرم دره تاکید کرد و خواستار حل مشکلات این شهرک در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با یادآوری اینکه، این شهرستان سومین شهر پرجمعیت استان زنجان به شمار می آید و دارای بافت صنعتی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی خرمدره پیشینه ای بیش از ۱۲ ساله دارد و در ۳ فاز به مساحت ۴۰۰ هکتار تعریف شده است، اما متاسفانه در توسعه زیر ساخت های فاز ۲ مشکلاتی وجود دارد که این امر موجب شده، سرمایه گذاران تمایلی برای حضور و فعالیت موثر نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید به توسعه شهرک صنعتی شهرستان خرم دره توجه ویژه شود، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و حمایت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان، شاهد حل مشکلات و استقبال سرمایه گذاران از واحد های تولیدی و صنعتی این شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست