• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • شناسه خبر: 5122

توجه به رفتار قرآنی از ضروریات جامعه است

پیام ملت– معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بایستی در کنار آموزش قرآن کریم، اخلاق و رفتار قرآنی را در جامعه بسط و گسترش داد. سید بیوک موسوی، در مراسم  اختتامیه جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان برضرورت برگزاری جشنو ...

پیام ملت معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بایستی در کنار آموزش قرآن کریم، اخلاق و رفتار قرآنی را در جامعه بسط و گسترش داد.

سید بیوک موسوی، در مراسم  اختتامیه جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان برضرورت برگزاری جشنواره های قرآنی تاکید کرد و افزود: برگزاری این جشنواره اقدام مهمی در راستای ترویج آموزه های قرآنی است.

وی با تاکید بر فعالیت های قرآنی دیگر دستگاه های فرهنگی استان، خاطرنشان کرد: دستگاه های دیگری هم در استان بودجه فرهنگی دریافت می کنند که بایستی آنان نیز در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه دستگاه ها به جای پرداختن به کارهای غیرمرتبط در حوزه قرآنی وارد شوند، ادامه داد: وقتی صحبت از فعالیت های فرهنگی می شود همه نگاه ها متوجه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: لازم است تا تمام دستگاه هایی که اعتبار فرهنگی دریافت می کنند در حوزه فعالیت های فرهنگی و قرآنی وارد شوند.

موسوی به لزوم آشنایی کودکان با آموزه های قرآنی از سنین طفولیت تاکید کرد و گفت: در کنار آموزش قرآن بایستی اخلاق و رفتار قرآنی را در جامعه ترویج داد.

وی از دروغ و ریا به عنوان مصادیق زندگی قرآنی یاد کرد و گفت: پرهیز از غیبت و تهمت که در قرآن هم از آن ها نهی شده است به ایجاد زندگی سعادتمند می انجامد.

در ادامه از فعالان چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان با اهداء لوحی تقدیر شد.

برگزاری نمایشگاه آثار هنری و قرآنی، جلسات آشنایی با صحیفه سجادیه، عصر شعر رمضان، نمایش صحنه‌ای، مسابقه دعای ربنا، تعویض قرآن، کارگاه‌های تدبر در قرآن کریم از برنامه‌هایی بود که در قالب جشنواره قرآنی رمضان اجرایی شد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست