• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • شناسه خبر: 5125

۳۰درصد پرونده های دادگستری زنجان مربوط به ادارات است

پیام ملت– معاون اجتماعی دادگستری استان زنجان گفت: ۳۰ درصد پرونده های دادگستری زنجان مشکلات سازمان با مردم، سازمان با سازمان و مردم با سازمان را نشان می دهد. بشیر مقدمی، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته قوه قضائیه در ...

پیام ملت معاون اجتماعی دادگستری استان زنجان گفت: ۳۰ درصد پرونده های دادگستری زنجان مشکلات سازمان با مردم، سازمان با سازمان و مردم با سازمان را نشان می دهد.

بشیر مقدمی، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته قوه قضائیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: هفت تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان است که در مظلومیت تمام به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بی شک این خون های پاک موجب آبیاری درخت انقلاب اسلامی شده است،تصریح کرد:ادامه راه شهدا ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه شهید مطهری به عنوان رهبر قانون اساسی و تدوین کننده آن است، افزود:این قانون یکی از مترقی ترین قوانین دنیا محسوب می شود که پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی برای بسیاری از مسائل و مشکلات راه حل های قانونی بر مبنای دین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از اول تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است،گفت: دوره های آموزشی حقوق و مشاوره در مساجد شاخص استان زنجان برگزار می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه عدم آگاهی مردم از حقوق خود موجب مشکلات بسیار و صرف هزینه و زمان می شود،ادامه داد: از اینرو لازم است تا همه شهروندان از حقوق خود مطلع باشند.

مقدمی بر ضرورت تداوم دوره های آموزشی در شرکت ها و کارخانجات تاکید کرد و گفت: در این هفته همایش نمایندگان حقوقی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از پرونده های موجود در دادگستری ها به ادارات استان مربوط می شود، خاطرنشان کرد: این پرونده ها مشکلات سازمان با مردم، سازمان با سازمان و مردم با سازمان را نشان می دهد.

این مقام مسئول از برگزاری مسابقات فرهنگی و سخنرانی گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خبر داد و گفت: مراسم یادبودی هم به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی ۶ تیر در مسجد ولیعصر زنجان با حضور دکتر صدرالدین شریعتی برگزار می شود.

مقدمی از توزیع بروشورهای حقوق شهروندی و مشاوره های حقوقی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در استان زنجان خشونت لفظی و فیزیکی جزو جرایم نخست محسوب می شود

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست