• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۰۱
  • شناسه خبر: 5204

بدهی زندانیان نیازمند تقسیط می شود

پیام ملت– دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در صورت نداشتن توان مالی، بر اساس شرایط مالی زندانیان بدهی آنها  بصورت اقساط دریافت می شود. به گزارش پیام ملّت، حجت الاسلام حسن مظفری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان ای ...

پیام ملت دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در صورت نداشتن توان مالی، بر اساس شرایط مالی زندانیان بدهی آنها  بصورت اقساط دریافت می شود.

به گزارش پیام ملّت، حجت الاسلام حسن مظفری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حکومت اسلامی فردی برای یک میلیون نمی تواند در حبس باشد، اظهار کرد: در جشن گلریزان افرادی که بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان دارند، آزاد می شوند.

وی از فراهم کردن مقدمات پرداخت برای بدهی افراد ناتوان در پرداخت بدهی در استان خبر داد و گفت: حتی یک نفر زندانی از عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به به قانون پرداخت دیه در زمان تشکیل پرونده،بیان داشت:افرادی که در اثر دیه دچار مشکل می شوند زندانی نمی شوند.

حجت الاسلام با اشاره به رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا،خاطرنشان کرد:گزارش های رسیده از سوی اداره اطلاعات و سپاه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که این مباحث به جرایمی منجر شود دادگستری وارد عمل می شود.

وی با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی هیچ فردی به دلیل یک میلیون تومان بدهی در زندان حبس نمی شود، گفت: جشن گلریزان زمینه آزادی این افراد را فراهم می کند.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست