• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۰۲
  • شناسه خبر: 5207

معاونت خبر و صدای مرکز زنجان در برترین های استانی رسانه ملی تقدیر خواهند شد

پیام ملت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت های خبر و صدای مرکز زنجان در آئین تجلیل از برترین های تاستانی رسانه ملی تقدیر ویژه خواهند شد. به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در جمع خبرنگاران به فعالیت های انتخاب ...

پیام ملت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت های خبر و صدای مرکز زنجان در آئین تجلیل از برترین های تاستانی رسانه ملی تقدیر ویژه خواهند شد.

به گزارش پیام ملّت، مرتضی صفری در جمع خبرنگاران به فعالیت های انتخاباتی مرکز صداوسیمای زنجان اشاره کرد و افزود: فعالیت انتخاباتی این مرکز از دی ماه ۹۵سال تا ۱۳ خرداد ماه ۹۶ ادامه داشت که در این مدت ۴۶۳ ساعت و ۲۵ دقیقه برنامه از صدا، سیما و خبر مرکز زنجان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تهیه و پخش شد.

وی با اشاره به فعالیت رادیویی در مرکز صداوسیما خاطر نشان کرد : کارکنان معاونت صدا ۱۹ عنوان برنامه در مجموع در بیش از ۲۰۰ ساعت تهیه کردند و از طریق امواج رادیویی به گوش شنوندگان رساندند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به فعالیت های انتخاباتی معاونت سیما هم اشاره کرد و گفت : همکاران ما در واحد سیما هم ۱۹۸ ساعت برنامه در ۱۵ عنوان تهیه کردند که در ساعات مختلفی از شبانه روز برای تبیین و تشریح انتخابات تقدیم ببینندگان برنامه های شبکه استانی اشراق شد.

صفری با بیان اینکه معاونت خبر هم در مدت فعالیت ۶ ماهه انتخاباتی بیش از ۳ هزار و ۸۶۷ دقیقه برنامه تهیه کرد افزود : این میزان شامل هزار و ۶۹۵ برنامه مختلف در قالب خبر ، گزارش ، تفسیر ، برنامه های تولیدی و گفتگوهای زنده خبری بود که علاوه بر تبیین و تشریح انتخابات ، معیارهای انتخاب اصلح را نیز معرفی کند.

وی با اشاره به ارتقاء کیفیت برنامه های این مرکز در انتخابات گفت: خوشبختانه نتیجه این فعالیت های شبانه روزی افزایش ۳۵ درصدی تولید برنامه های انتخاباتی نسبت به انتخابات های گذشته بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود : مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان زنجان مهر تائیدی بر کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لبیکی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شد.

صفری در ادامه به موفقیت های این مرکز اشاره کرد و گفت : معاونت خبر مرکز زنجان بخاطر تهیه و پخش بسته انتخاباتی مردم از مردم که موفق به کسب رتبه الف و برتر و گزارش خبری هوای امنیت که موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز استان ها شده در مراسمی در پایتخت تجلیل شد.

وی همچنین از کسب رتبه برتر معاونت صدای مرکز زنجان خبر داد و افزود : برنامه رادیویی شب یلدا نیز که عنوان برتر جشنواره URTI فرانسه را کسب کرده بود در این مراسم تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست