• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۰۹
  • شناسه خبر: 5262

فعالیت علیه حقوق بشر آمریکا ثابت شده است

پیام ملت– امام جمعه زنجان گفت: آمریکا همواره بر علیه حقوق بشر فعالیت داشته است و بزرگترین دشمن بشریت است و همواره حقوق بشر را زیر پا می گذارد. به گزارش پیام ملّت، آیت‎الله علی خاتمی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این ...

پیام ملت امام جمعه زنجان گفت: آمریکا همواره بر علیه حقوق بشر فعالیت داشته است و بزرگترین دشمن بشریت است و همواره حقوق بشر را زیر پا می گذارد.

به گزارش پیام ملّت، آیت‎الله علی خاتمی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به جنایت های صدام، اظهار کرد: زمانی که صدام مشاهده کرد توانایی مقابله با ایران را ندارد دست به جنایت بزرگی زد که در تاریخ ماندگار شد که در آمریکا نیز در این جنایت دست داشت.

خاتمی خاطرنشان کرد: ۱۴ تیرماه سال ۵۹، به دستور آمریکا تمام دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکا مسدود شد‌. آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی بود و این دشمنی تنها متوجه کشور ما نیست، بلکه با به ‌راه انداختن آتش جنگ و کشتار به انسانیت رحم نمی‌کند.

وی گفت: آمریکا همواره خود را مدافع حقوق بشر می‌دادند ولی باید گفت هر کس که از حقوق بشر حرف بزند، آمریکا چنین حقی ندارد، زیرا خود رتبه نخست در نقض قانون حقوق بشر را دارد.

امام جمعه زنجان همچنین به ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز صنعت و معدن اشاره و ابراز کرد: صنعت و معدن یکی از مولفه‌های مهم در توسعه یک کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: صنعت عامل اصلی اشتغال در جامعه بوده و در هر کشوری در صنعت پیشرفت داشته باشد در توسعه اشتغال نیز موفق بوده است.

خاتمی به رونق صنعت و معدن در جامعه تاکید کرد و افزود: حل مشکلات این دو حوزه عاملی اصلی حل بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری است.

وی به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه اطهار‌(ع) در قبرستان بقیع اشاره ور ابراز کرد: این کار توسط وهابی‌ها برنامه ریزی و انجام شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این از جمله اقدامات ننگینی بود که توسط وهابی انجام شد افزود: وهابیت غده سرطانی بوده که دشمنان اسلام برای ضربه زدن به آن علم کرده‎اند.
وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) گفت: امام راحل نیز فرمودند: «وهابیت نیرنگ اجانب برای اسلام است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست