• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۱
  • شناسه خبر: 5289

رشد ۳۱ درصدی مصرف بنزین در زنجان

پیام ملت– مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در استان زنجان نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۳۱ درصد رشد داشته است. محمود آقامحمدیان در گفت و گو با پیام ملّت با اشاره به افزایش تمایل شهروندان ب ...

پیام ملت مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در استان زنجان نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
محمود آقامحمدیان در گفت و گو با پیام ملّت با اشاره به افزایش تمایل شهروندان به انجام مسافرت های بین شهری، اظهار کرد: با اتمام ماه مبارک رمضان و شروع تعطیلات عید سعید فطر و تابستانی میزان ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار لیتر بنزین در دوره ۶ روز در استان به مصرف رسیده است.
وی در ادامه عنوان کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد در شروع تعطیلات تابستان و عید سعید فطر  داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان خاطر نشان کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین در تعطیلات عید فطر و تابستان سال جاری به ترتیب در ناحیه مرکزی ۴ میلیون و ۷۸۶ هزار لیتر و ناحیه ابهر ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار لیتر و ناحیه قیدار ۶۱۷ هزار لیتر عنوان داشت.
آقامحمدیان با بیان اینکه میزان مصرف نفتگاز در دوره ۶ روزه تعطیلات تابسانی و عیدسعیدفطر در سال جاری ۴ میلیون و ۴۱۶ هزار لیتر بوده است، افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳ میلیون و ۷۳۷ هزار لیتر بوده که این میزان یک افزایش ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.
وی تصریح کرد: نهایت قیاس مصرف سالجاری نسبت به مدت مشابه ماه قبل نیز که میزان ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رقم خورده نشان از یک کاهش ۲۹ درصدی دارد.
این مسئول به بیشترین میزان مصرف نفتگاز طی دوره زمانی ۶ روزه تعطیلات عید فطر و تابستانه امسال اشاره کرد و گفت: این میزان مصرف به ترتیب در ناحیه مرکزی ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار لیتر، ابهر ۱ میلیون و ۶۱۰ هزار لیتر و قیدار ۲۳۲ هزار لیتر بوده است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست