• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۱
  • شناسه خبر: 5277

واگذاری ۳ هزار پروژه عمرانی و ملی در دستور کار دولت است

پیام ملت– رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: واگذاری ۳ هزار پروژه عمرانی و ملی اعم از نیمه تمام و خاتمه یافته در دستو کار دولت قرار دارد. به گزارش پیام ملّت، شهرام طهماسبی در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومت ...

پیام ملت رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: واگذاری ۳ هزار پروژه عمرانی و ملی اعم از نیمه تمام و خاتمه یافته در دستو کار دولت قرار دارد.

به گزارش پیام ملّت، شهرام طهماسبی در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی باید در راستای هدف‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با انتقاد از اینکه کارگروه اقتصاد دانش‌بنیان تنها در راستای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان عمل کرده است، گفت: همه فعالیت‌های اقتصادی در استان باید دانش‌بنیان شوند.

وی ابراز کرد: برنامه اشتغال فراگیر سال ۹۶ به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ و ایجاد ۹۷۰ هزار شغل در دستگاه‌های اجرایی کشور در دستور کار قرار دارد.

طهماسبی افزود: ایجاد ۳۵۲ هزار شغل در بخش صنعت و معدن، ۶۰ هزار شغل در بخش کشاورزی و ۳۸ هزار و ۵۰۰ شغل  در بخش ساختمان هدف‌گذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به هدف گذاری ایجاد ۹۰ هزار شغل نیز در بخش فناوری اطلاعات  ابراز کرد: با شکل گرفتن زیر ساخت‌های این بخش که بخش جدیدی است و با بهره‌گیری از ابزارهای الکترونیکی قابلیت توسعه این بخش افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات بخش جدیدی در ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان است و می‌تواند برای جوانان حوزه جذابی در اشتغالزایی باشد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست