• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • شناسه خبر: 5315

تجلیل از حاج اصغر زنجانی پیام های مهمی در جامعه خواهد داشت

پیام ملت– دبیر همایش تکریم ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج اصغر گنج خانلو گفت: با توجه به شخصیت استاد حاج اصغر زنجانی، تجلیل از ایشان پیام های مهمی از جمله پیام مبارزه و انقلابی گری، استکبار ستیزی و پیام عاشورا ر ...

پیام ملت دبیر همایش تکریم ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج اصغر گنج خانلو گفت: با توجه به شخصیت استاد حاج اصغر زنجانی، تجلیل از ایشان پیام های مهمی از جمله پیام مبارزه و انقلابی گری، استکبار ستیزی و پیام عاشورا را به همراه خواد داشت.

علیرضا فیروز فر در گفتگو با خبرنگار پیام ملت اظهار کرد: به پاس نیم قرن ستایشگری آستان قدس حسینی، مراسم تجلیل از این استاد با مشارکت هیئات مذهبی استان در۱۸ تیرماه در حسینه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استاد حاج اصغر زنجانی یکی از مداحان معروف، ایثارگر و ارزشی شهر زنجان است که سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارد، ادامه داد: این مداح معروف شهرمان از مداحان موثر در جریان دفاع مقدس و انقلاب بوده و در عملیات های مهم در جبهه های جنگ همواره حضور داشتند.

وی در ادامه از تشکیل دبیر خانه دائمی تجلیل از پیر غلامان در آینده ای نزدیک خبر دادو گفت: با تشکیل این دبیر خانه مراسمات ویژه ای در جهت تجلیل از مداحان و پیر غلامان در این عرصه برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مراسماتی دین و وظیفه خود را به درستی به این عاشقان اهل بیت ادا کنیم.

گفتنی است؛ این برنامه با مشارکت هیئات مذهبی استان با حضور اساتید، علما،شعراء ومداحین بزرگ کشوری و با سخنرانی حضرت آیت اله کاظم صدیقی در۱۸ تیر ماه سال جاری در حسینه اعظم زنجان برگزار می شود.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست